تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رضاییان در نقش تیم برانکو برای کی‌روش؟/ عکس

بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس یکی از محبوب‌ترین نفرات کارلوس کی‌روش است و احتمال دارد با تغییر پست برابر قطر بازی کند.

به گزارش کاپ، رامین رضاییان در پنج دیدار اخیر تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی به طور ثابت در سمت راست خط دفاعی بازی کرد اما با این حال ممکن است در مسابقه‌ی فردا مقابل قطری‌ها او یک خط جلوتر برود. رامین رضاییان همواره در ترکیب کی‌روش جای ثابتی داشته اما حالا هم سرمربی تیم ملی با اینکه این بازیکن در پرسپولیس شرایط مناسبی ندارد می‌خواهد از او برابر قطر استفاده کند ولی مثل تیم برانکو به جای مدافع راست، او را در همان سمت زمین در خط میانی قرار دهد.

رامین رضاییان

رضاییان که میل به هجومی زیادی دارد با توجه به تمرینات اخیر تیم ملی ممکن است فردا در پست باشگاهی خود در تیم ملی بازی کند و وریا غفوری در جناح راست دفاع استفاده شود.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رضاییان در نقش تیم برانکو برای کی‌روش؟/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..