تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جوسازی قطری ها علیه کی روش تمامی ندارد؛ ترسید ایرانی ها رازش را فاش کنند!

شیطنت و فضاسازی روزنامه الوطن؛

جوسازی قطری ها علیه کی روش تمامی ندارد؛ ترسید ایرانی ها رازش را فاش کنند!

جوسازی رسانه‌های قطر حتی کمتر از 12 ساعت مانده به دیدار ایران با قطر علیه سرمربی ایران تمامی ندارد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، بنا به گزارش روزنامه الوطن قطر، خورخه فوساتی سرمربی قطر آخرین تمریناتش را پیش از دیدار با ایران به همراه شاگردانش انجام داد و او برای اینکه تا آخرین لحظه بازیکنانش دست از تلاش برندارند اعلام لیست نهایی 23 بازیکن قطر را به امروز موکول کرده است در حالی باید روز گذشته آن را اعلام می‌کرد.

 

در طرف مقابل ایران آخرین تمرینش را در ورزشگاه جاسم بن حمد السد به صورت محرمانه و پنهان انجام داد.

 

رسانه قطری دست از شیطنت و فضاسازی برنداشته و در گزارش امروز خود آورده است: کارلوس کی‌روش، سرمربی ایران همیشه به دنبال مشکل‌تراشی است تا در صورت شکست یا هر اتفاق دیگری به دنبال توجیه آن باشد. کی‌روش اقدام عجیبی انجام داد و حتی همراهان تیم ملی ایران را از تمرینات تیم اخراج کرد زیرا ترس از آن دارد که رازش فاش شود! این در حالی است که در بازی امروز مشخص است کدام بازیکنان در کدام پست ها بازی می‌کنند و این امری بدیهی است.

فارس

109




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جوسازی قطری ها علیه کی روش تمامی ندارد؛ ترسید ایرانی ها رازش را فاش کنند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..