تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفید شدن دندان با بخش خاکستری خمیردندان

چگونه می توانیم دندان های سفیدی داشته باشیم؟ چه عاملی باعث رخ دادن سفیدی دندان می شود؟ متخصصان می گویند مسواک زدن اگر چه باعث تمیز شدن دندان ها می گردد ولی تاثیر چندانی در سفید شدن دندان ها ندارد.

 دکتر احمد نجفی متخصص دندانپزشکی ترمیمی با بیان اینکه استفاده از مسواک زبر به مدت طولانی موجب فرسایش مینای دندان می‌شود گفت: علاوه بر این مساله دندان قروچه کردن، فشردن دندان به یکدیگر و مصرف مواد غذایی ترش منجر به فرسایش مینای دندان می‌شود.

وی افزود: اگر دندانپزشک بر اساس جنس دندان به فردی توصیه کرد که باید از مسواک زبر برای شست‌و‌شوی دندان‌ها استفاده کند آنوقت فرد باید مسواک را به آرامی استفاده کند به‌گونه‌ای که به مینای دندان آسیب نرسد.

این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در ادامه یادآور شد: در برخی افراد فرسایش مینای دندان به علت نقص تکاملی ساختمان دندان است که این افراد باید تحت معاینات دندانپزشکی قرار بگیرند.

نجفی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: برخی افراد از این مساله شکایت دارند که به صورت مرتب مسواک می‌زنند و از خمیر‌دندان‌های سفید کننده استفاده می‌کنند اما دندان‌های سفیدی ندارند که باید به این افراد گفت مسواک و خمیر دندان موجب تمیز شدن سطح دندان می‌شود و نقش بسزایی در سفید شدن دندان ندارند.

وی افزود: این افراد باید از خمیردندان‌های خاص استفاده کنند و در صورت سفید نشدن دندان می‌توانند بلیچینگ دندان انجام دهند و یا از روش‌های پوسته‌گذاری استفاده کنند.

این متخصص دندانپزشکی ترمیمی در پایان خاطرنشان کرد: بزاق برخی افراد بسیار فعال است در نتیجه این در پشت دندان آنها به صورت مداوم جرم تشکیل می‌شود که به این افراد توصیه می‌شود مسواک را به مدت طولانی اما آرام مورد استفاده قرار دهند و هر 5 الی 6 ماه به یک دندانپزشک مراجعه کنند.

میزان آنلاین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفید شدن دندان با بخش خاکستری خمیردندان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..