تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رویکرد ترامپ در قبال رژیم صهیونیستی نسبت به دوره تبلیغات تغییر می­‌کند

سلمان رضوی، معاون پژوهشی موسسه ندا و سردبیر فصلنامه مطالعات فلسطین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم، در خصوص خوشحالی تل‌آویو از سیاست دولت دونالد ترامپ در مورد مناقشه فلسطین و رژیم صهیونیستی، با اشاره به اینکه رویکرد ترامپ در مورد رژیم صهیونیستی نسبت به دوره تبلیغات تغییر می­‌کند، بیان داشت: شعارهای اعلامی ترامپ از همان ابتدا نامعقول و متفاوت از سیاست معمول دولت‌های پیشین آمریکا به نظر می‌رسید. طبیعی است زمانی که وی به‌ عنوان رئیس‌جمهور آمریکا قدرت را به دست گرفت، تعدیلاتی به وجود بیاورد.

وی با تأکید بر اینکه به نظر می‌رسد بحث دو دولت با مشاهده بیانیه‌های کاخ سفید و اظهارات نماینده دولت آمریکا در سازمان ملل در دستور کار قرار گرفته است، گفت: آمریکایی­‌ها بحث انتقال سفارت از تل‌آویو به قدس را با شروطی همراه کرده‌اند و تا الآن عملیاتی نشده است. شاید بحث طرفداری از اسرائیلی‌ها تنها با عدم ملاقات با مقامات فلسطینی مشاهده شود. به نظر می­‌رسد این امر با سفر سران کشورهای عربی به آمریکا تعدیل خواهد شد.

معاون پژوهشی موسسه ندا با بیان اینکه ترامپ در عرصه تصمیم‌گیری در مورد فلسطین و اسرائیل، تغییراتی را نسبت به شعارهای ابتدای کار خود و یا دوره تبلیغات خواهد داشت، افزود: این امر طبیعی به نظر می‌رسد و به چند عامل بستگی دارد.

وی یکی از عوامل تغییر رویکرد ترامپ در قبال مسئله فلسطین و رژیم صهیونیستی را ساختار دولت آمریکا دانست و مطرح کرد: رئیس‌جمهور بخشی از این ساختار است و طبیعی است که رئیس‌جمهور با توجه به این ساختار می‌تواند تصمیمات خود را اجرایی کند.

سردبیر فصلنامه مطالعات فلسطین عامل دیگر موضوع مذکور را نظام بین‌الملل خواند و تأکید داشت: آمریکا بخشی از نظام بین‌الملل است، نه تمام آن. کشورهای دنیا اعم از اروپا، آسیا، کشورهای نوظهور، کشورهای اسلامی و سازمان همکاری اسلامی در این نظام حضور دارند و در این تصمیم‌گیری‌ها مؤثر هستند. آنچه در عرصه اجرایی دولت آمریکا مشاهده خواهد شد، متفاوت از مواضع ترامپ و اطرافیان وی در دوره تبلیغات و ابتدای ریاست جمهوری است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رویکرد ترامپ در قبال رژیم صهیونیستی نسبت به دوره تبلیغات تغییر می­‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..