تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حل مشکل اشتغال جوانان در اولویت برنامه‌های مسئولان قرار بگیرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری صبح امروز در نشست با استاندار و  برخی از مسئولان دستگاه‌‌های اجرایی با تبریک سال جدید و ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و با تاکید بر اینکه فرصت مسئولیت موقعیت مهمی برای خدمتگذاری مدیران جامعه فراهم کرده است اظهار داشت:  مسئولان باید از هر فرصتی برای رفع مشکلات مردم استفاده کنند تا کارنامه درخشانی  در دوران مسئولیت از خود باقی گذاشته باشند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  با اشاره به نام‌‌گذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال تصریح کرد: تولید و اشتغال دو عنصر مهم در جامعه است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در عین حال توجه به اقتصاد مقاومتی بر تمرکز روی آنها تاکید کرده‌اند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی در حوزه تولید و اشتغال است افزود: مسئولان این استان با توجه به ظرفیت  بالای تولید و اشتغال با برنامه‌های و فعالیت جهادی از این ظرفیت‌ها استفاده بهینه کنند.

حسینی‌بوشهری با تاکید بر ترویج فرهنگ مصرف تولیدات داخلی خاطر نشان کرد: متاسفانه در کشور فرهنگ استفاده از تولید داخلی نهادینه نشده، هر چند امسال این فرهنگ نسبت به گذشته بهبود یافته ولی با توجه به تولید با کیفیت محصول لازم است فرهنگ استفاده از تولید داخلی در دستور کار همگان قرار بگیرد.

وی مشکل اشتغال و بیکاری جوانان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: شرائط اشتغال فارغ‌التحصیلان و تحصیل کرده‌ها در جامعه متفاوت است که باید بر اساس مطالبات آنان در زمینه اشتغال آنان برنامه‌ریزی شود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر نقش مهارت در فراهم شدن اشتغال جوانان خاطر نشان کرد: حرفه‌آموزی و مهارت‌افزایی از مهم‌ترین مقوله در امر تولید و اشتغال است که آشنایی جوانان  با مهارت‌های متناسب با ظرفیت شغلی استان یک ضرورت اجتناب‌ ناپذیر است.

حسینی‌بوشهری با بیان اینکه ملت ایران لیاقت و شایستگی هر نوع خدمت دارند تاکید کرد: دشمنان دست از دشمنی برنمی‌دارند بلکه هر روز بر مشکلات جامعه می‌افزایند چراکه بخشی از ناکامی‌های جامعه اسلامی ایران به سبب گرفتن فرصت‌های جامعه از سوی دشمنان  بوده است.

وی با تاکید بر توجه به حل مشکل اشتغال جوانان ‌ تصریح کرد: مشکل اشتغال جوانان یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است که حل این مهم در اولویت برنامه‌های مسئولان قرار بگیرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  با تاکید بر توانمندی نیروها و کیفیت تولیدات داخلی گفت: باید از این ظرفیت‌ها برای حل مشکلات جامعه استفاده کنیم تا بتوانیم منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی محقق کنیم.

وی با قدردانی از استاندار بوشهر و فرمانداران این استان  در تحقق اهداف تبیین شده افزود: همدلی، همراهی و تعامل مسئولان استان بوشهر در کشور کم‌نظیر است که باید این مهم به عنوان الگوی مناسبی به دیگر استان‌ها معرفی شود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و اقتصادی جامعه خاطر نشان کرد: با این همدلی و وحدت، در روزهای نخستین سال جدید، ان‌‌شاالله شاهد رشد چشمگیر در عرصه اقتصاد و فرهنگ باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حل مشکل اشتغال جوانان در اولویت برنامه‌های مسئولان قرار بگیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..