تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری تمام الکترونیکی انتخابات شوراها در 150 شهر کشور

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم،‌ امیر شجاعان رئیس کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات کشور امروز در محل ستاد انتخابات شهرستان تهران حضور پیدا کرد.

وی در این بازدید در جمع خبرنگاران ضمن خوب توصیف کردن امکانات مستقر در ستاد انتخابات تهران، اظهار داشت:‌ در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر در 150 شهر و در 10 هزار شعبه اخذ رای، انتخابات تمام الکترونیکی برگزار می‌شود، یعنی اخذ رای و شمارش آراء هم به صورت الکترونیکی خواهد بود.

رئیس کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات کشور ادامه داد: این 150 شهر شامل اکثریت شهرهای دارای کرسی‌های 7 و 9 نفره می‌شود.

+ آیا آرای مردم همچنان مخفی می‌ماند؟/ دستگاه‌ رأی‌‌گیری هم «چینی» است؟/ قطع اینترنت چه‌تأثیری بر انتخابات دارد؟

رئیس کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه انتخابات ریاست‌جمهوری الکترونیکی برگزار نخواهد شد، گفت: منظور از بیان این مطلب، این است که دو فرآیند پایانی، یعنی اخذ رای و شمارش آراء در این انتخابات، الکترونیکی نخواهد بود و همانند سابق دستی انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری تمام الکترونیکی انتخابات شوراها در 150 شهر کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..