اینستاگرام یکی از محبوب ترین پلتفرم ها برای آگهی دهندگان است. از ماه سپتامبر تا امروز تعداد شرکت هایی که به صورت فعال در این اپلیکیشن اشتراک عکس و ویدیو تبلیغ داده اند، دو برابر شده و به یک میلیون رسیده اند. یک سال پیش، تعداد این آگهی دهندگان 200000 شرکت بود. با تک شات همراه باشید.
تبلیغات در اینستاگرام برای این شرکت ها بسیار پرسود خواهد بود، به خصوص با توجه به این موضوع که روزانه 400 میلیون نفر از این اپلیکیشن استفاده می کنند. James Quarles، مدیر تبلیغات اینستاگرام معتقد است که جاذبه تبلیغات در اینستگرام فراتر از این آمار است.
به گفته Quarles، هشتاد درصد کاربران اینستاگرام دست کم یک کسب و کار را دنبال می کنند. هدف این است که کاربران تنها این شرکت ها را فالو نکنند، بلکه از وب سایت های آنها بازدید کرده و با آنها داد و ستد کنند. این موضوع موجب می شود که شرکت ها علاقه بیشتری با تبلیغات در اینستاگرام داشته باشند. این چرخه ای است که می تواند پر سود و منفعت بودن این اپلیکیشن را اثبات کند. به منظور تسهیل آگهی دادن در اینستاگرام، شرکت ها می توانند تنها با چهار ضربه، تبلیغات خود را با استفاده از پروفایل تجاری خود در این اپلیکیشن قرار دهند.
اینستاگرام قصد دارد به زودی به کسب و کارها امکان دهد تا دکمه ای را در پروفایل شان قرار دهند تا کاربران بتوانند با استفاده از آن یک قرار ملاقات با شرکت مورد نظر تنظیم کنند. به این ترتیب اینستاگرام به یک پورتال اینترنتی ثانویه برای این شرکت ها تبدیل خواهد شد. هرچه این شرکت ها به رونق بیشتری برسند، اینستاگرام نیز به شکوفایی بیشتری خواهد رسید.
همچنین بخوانید