تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیفون های اپل پرفروش ترین گوشی های سال 2016 شدند

آیفون های اپل پرفروش ترین گوشی های سال 2016 شدند

مطابق با آمار جدید موسسه بریتانیایی IHS Markit، اپل موفق شده طی یک سال گذشته به خوبی از پس رقبایش بر بیاید و آیفون های این شرکت در سال 2016 میلادی در سراسر جهان پر فروش ترین گوشی های هوشمند بوده اند. با تک شات همراه باشید.

موسسه HIS Markit آمار فروش بیش از 350 گوشی هوشمند را به صورت فصلی بررسی می کند و نتایج این بررسی ها نشان داده که آیفون 6s پر فروش ترین گوشی هوشمند 2016 بوده است. آیفون 7، آیفون 7 پلاس و آیفون 6 اس نیز به ترتیب در دومین، سومین و چهارمین گوشی هوشمند سال گذشته میلادی بوده اند.

این موسسه تحقیقاتی معتقد است که دلیل موفقیت اپل فروش گوشی های قدیمی برای مدت زمان طولانی است. ارایه قابلیت های جدید و بکارگیری نوآوری های کافی نیز موجب فروش بیشتر آیفون ها بوده تا اپل بتواند موفقیت خود را در بازار حفظ کند.

جایگاه های بعدی این فهرست به گوشی های هوشمند سامسونگ تعلق دارند. پر فروش ترین گوشی این شرکت کره ای گلکسی اس 7 اج بوده که با 25 میلیون دستگاه فروخته شده در جایگاه پنجم قرار دارد. نسخه کوچکتر این گوشی یعنی گلکسی اس 7 در جایگاه نهم قرار دارد و گوشی A53 اوپو که نیز که در چین و هند بسیار محبوب است، تنها گوشی غیر اپلی و سامسونگی حاضر در این فهرست است.

اپل
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیفون های اپل پرفروش ترین گوشی های سال 2016 شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..