تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قابلیت اشتراک گذاری آنی موقعیت مکانی به گوگل مپس اضافه شد

پنجشنبه، 3 فروردین 1396 ساعت 09:322017-03-23فناوري

چندی قبل گوگل بالاخره قابلیت اشتراک گذاری موقعیت آنی را به سرویس Maps اضافه کرد و به این ترتیب از همین امروز هم کاربران اندروید و هم iOS می توانند به آن دسترسی داشته باشند.

- به لطف این ویژگی، دیگر هر زمان که از شما سوال شما کجا هستید یا دقیقا چه زمانی به مقصد می رسید می توانید با ارسال موقعیت دقیق خود برای فرد مقابل به این سوالات پاسخ دهید و آن شخص نیز قادر خواهد بود از طریق دستگاه های اندرویدی، آیفون، نسخه موبایلی وب و حتی دسکتاپ به موقعیت مکانی تان دسترسی داشته باشد.

اشتراک گذاری موقعیت مکانی در Maps نیز بسیار ساده است و برای این منظور تنها کافیست دکمه Share Location را انتخاب نموده و سپس تصمیم بگیرید که موقعیت خود را با چه فردی و برای چه مدتی به اشتراک بگذارید.

فرد مورد نظر را هم می توانید از طریق لیست مخاطبان گوگل خود انتخاب کنید و هم اینکه لینک مربوط به لوکیشن را از طریق یکی از اپلیکیشن های پیام رسان برای دوستان یا خویشاوندان تان بفرسید.

بعد از این مرحله آیکونی روی گوگل مپس نمایش داده می شود که به شما می گوید موقعیت مکانی تان با موفقیت اشتراک گذاری شده است و البته هر زمان که بخواهید می توانید این قابلیت را غیر فعال نمایید.

با کلیک روی دکمه More یا بیشتر هم می توانید سفر بعدی تان را به مخاطب مدنظرتان اطلاع دهید تا در صورت تمایل مسیر حرکت شما را دنبال کنند و برای رسیدن تان به موقعیت آماده شوند.

در پایان باید اضافه کنیم که این قابلیت به صورت مرحله ای در اختیار کاربران اندروید و iOS قرار می گیرد و فرایندی تدریجی است.


کلید واژه ها: اشتراک گذاری - اندروید - مکانی - گوگل - انتخاب - مخاطب - صورت - اپلیکیشن - موفقیت - سرویس - تصمیم - امروز - اطلاع - نمایش - پیام - لیست




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قابلیت اشتراک گذاری آنی موقعیت مکانی به گوگل مپس اضافه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..