تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رسانه با عملکرد صحیح و تخصصی می تواند منجر به نقش بر آب شدن اهداف دشمن شود

ساعت: 10:28 منتشر شده در مورخ: 1396/01/03 شناسه خبر: 1069122

رییس بسیج رسانه گیلان، گفت: رسانه با انعکاس صحیح و نگاهی تخصصی نسبت به عملکرد بسیج می تواند منجر به نقش بر آب شدن اهداف دشمن شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن جعفری در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران» درباره نقش رسانه در جهان امروز، اظهار کرد: رسانه امری بی بدیل با اثر گذاری بالا است که تحولات دنیا بر اساس تحرکات و اثر گذاری آن می چرخد.

وی ادامه داد: دنیای غرب با در دست داشتن امپراطوری و امپریالیسم رسانه ای توانسته است ذهن و ذائقه مخاطب را بر اساس الگوی مدیریتی و تربیتی خود سوق دهد.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان این مطلب که دوران دفاع مقدس در قالبی دیگر در حال تکرار شدن است، افزود: امروز نیز جنگ نرم مانند جنگ سخت به شکل تحمیلی مردم را درگیر کرده است و دشمن توانسته از مرزهای خاکی به داخل  خانه ها نفوذ پیدا کند.

جعفری در ادامه این مطلب تصریح کرد: با وجود اینکه دشمن با تمام توان و قوای خود از طریق فضای مجازی، موبایل و... در حال نفوذ به ذهن و قلب مخاطبان است اما جوانان امروز از جوانان دوران ابتدای انقلاب چیزی کم ندارند و به مراتب نیز قویتر هستند.

وی درباره نقش رسانه در انعکاس مطالب مربوط به شهدا، بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری ثبت یاد و خاطرات شهدا کمتر از شهادت نیست و رسانه در این ارتباط وظیفه سنگینی برعهده دارد.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان در ادامه خاطرنشان کرد: خبرنگاران رسالت خود را با حفظ شرافت، نگاه رسانه ای و چرخش قلم در حفظ نظام و انقلاب و نیز زنده نگاه داشتن یاد و خاطرات شهدا به نسل حاضر و نسل های آینده می بایست به انجام برساند.

جعفری درباره نقش بسیج رسانه اذعان کرد: بسیج رسانه با آموزش نیروهای رسانه ای همگام با نیروهای انقلابی به دنبال بالابردن تراز سواد نیروهای رسانه ای و حرفه ای شدن و حرفه ای دیدن می باشد.

وی با اشاره به عملکرد رسانه های معاند در جهت بدبین کردن مردم نسبت به بسیج، سپاه و نظام گفت: رسانه با انعکاس صحیح و نگاهی تخصصی نسبت به عملکرد بسیج می تواند منجر به نقش بر آب شدن اهداف دشمن شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رسانه با عملکرد صحیح و تخصصی می تواند منجر به نقش بر آب شدن اهداف دشمن شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..