تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گجت “Superscreen” گوشی آی‌فون یا اندرویدی‌تان را تبدیل به تبلت می‌کند

گوشی‌های هوشمند به‌طور روزافزون با نمایشگرهای بزرگتر تولید می‌شوند و کار به جایی رسیده که اندازه‌شان برای بسیاری از کاربران کمی اذیت‌کننده شده است؛ صرف‌نظر از اینکه حاشیه‌های دستگاه چقدر کوچک باشند. با این وجود، همچنان شاهد تداوم این روند در دنیای اسمارت‌فون‌ها هستیم زیرا همه‌مان می‌خواهیم فایل‌های رسانه‌ای‌مان را روی یک صفحه‌نمایش بزرگ مشاهده کنیم.

بدون شک تبلت‌ها همواره گزینه ارزنده‌ای برای برخی کاربران بوده‌اند، اما تبلت‌های بالارده اغلب گران‌قیمت هستند و این واقعیت که همه چیز را باید با گوشی‌تان سینک کنید، می‌تواند ناراحت‌کننده باشد. خوشبختانه دستگاه تبلت‌گونه جدیدی موسوم به Superscreen در وبسایت کیک‌استارتر شاید قادر به برطرف کردن هر دو مشکل باشد.

گجت Superscreen آن‌قدرها هم با یک تبلت معمولی متفاوت نیست؛ این دستگاه مجهز به نمایشگر 10.1 اینچی با رزلوشن 2560 در 1600 پیکسل، پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس 2 گیگاهرتز، 4 گیگابایت رم، باطری 6000 میلی‌آمپر ساعتی و حتی دوربین است.

این گجت اصولا بر مبنای ورودی-خروجی کار می‌کند و نمایشگر گوشی را روی پنل خود به نمایش می‌گذارد و بالعکس. علاوه بر این، فناوری مورد استفاده برای این پروسه به اتصال وای‌فای یا داده‌ای نیازی نداشته و هنگام قفل بودن گوشی نیز کار می‌کند.

بودجه مورد نظر این پروژه کیک‌استارتر که 50000 دلار بود هم‌اکنون تامین شده و قیمت اولیه این دستگاه احتمالا حدودا 299 دلار خواهد بود. انتظار می‌رود که گجت Superscreen از ماه دسامبر امسال به سراسر جهان فرستاده شود.

منبع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گجت “Superscreen” گوشی آی‌فون یا اندرویدی‌تان را تبدیل به تبلت می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..