تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توسعه بوم گردی کمک به معیشت خانواده ها در مناطق روستایی

سید باقرسخایی چهره ماندگار مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت : بومی گردی علاوه بر حفظ محیط زیست ، افزایش معیشت خانواده ، تولید و اشتغال درمناطق روستانشین را به همراه دارد به اجرای و نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی کمک می کند.

وی براهمیت سفر در سلامت زندگی فردی واجتماعی و ايجادجامعه سالم تاکید کرد افزود: بوم گردی، یکی از راههای ايجاد كسب وکار زوده بازده قشر روستانشین ، با تخصص و دانش بومی در هر شرایط سنی است.

عضو كارگروه اقتصادمقاومتی چهره ماندگار مازندران گفت: توسعه گردشگری بویژه، بوم گردی حتی نيازمند سرمايه گذاری کلان هم نيست و صرفا با حمایت ازکارآفرینان محلی، اشتغال خانوادگی و صیانت از محیط زیست ،حفظ فضای جغرافیایی وپایداری روستاها فراهم می شود.

سیدباقرسخایی افزود: با توجه به شعار سال۱۳۹۶ كه سال اقتصادمقاومتی،تولید، اشتغال نامگذاری شده است باید به این صنعت نو درکشور توجه ویژه ای شود.

انتهای پیام/ر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توسعه بوم گردی کمک به معیشت خانواده ها در مناطق روستایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..