تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مربی خاله‌زنک قطر چطور رودست خورد!

مربی خاله‌زنک قطر چطور رودست خورد!

ورزش > فوتبال ملی - فوساتی که فکر می‌کرد کارلوس کی‌روش با حرف‌هایش عصبی می‌شود ، رودست خورد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مربی سرشناس آمریکای لاتینی فکر می کرد می تواند کارلوس کی روش را عصبی کند . کارلوس که در هفته های گذشته این همه بحران عصبی داشته ، باید با تاکتیک فوساتی شاکی می شد اما ، او رودست خورد!

فوساتی در کنفرانس خبری با زیر پا گذاشتن رسم روتین ، قبل از مربی ایران حرف زد و بخش عمده حرف هایش هم درباره کی روش بود. کی روش اما خیلی با خنده گفت:«من اصلا عجله ای ندارم . این قطر است که برای صعود استرس دارد .» او خیلی ریلکس از حرف های خاله زنکی فوساتی گذشت و گفت برایش اهمیتی ندارد. به قطری ها احترام گذاشت و رشته های این مربی که در اینتر هم سرمربی بوده را پنبه کرد!

4141




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مربی خاله‌زنک قطر چطور رودست خورد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..