تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چک سیستم‌های فرودگاهی برای نوروز

به گزارش افکارنیوز،

محمد امیرانی گفت: از ابتدای اسفندماه ۹۵ گروه‌هایی از ستاد به فرودگاه‌های کشور اعزام شدند تا با کمک متخصصان شاغل در فرودگاه‌ها تمام سیستم‌های کمک بازرسی فرودگاه‌ها را چک کنند تا جمعیت عظیم مسافران نوروزی با خرابی در فرودگاه‌ها مواجه نشوند.

وی ادامه داد: برای فرودگاه‌های بزرگ نیز قطعات یدکی اضطراری تهیه و ارسال شده تا رفع خرابی‌های محتمل در فرودگاه‌ها در این ایام به کمترین میزان کاهش یابد. همچنین با شرکت‌های مخابرات و زیرساخت مکاتبه کردیم تا در ۱۵ روز نخست سال جدید فعالیتی که باعث قطع شدن خطوط ارتباطی می‌شوند را انجام ندهند و کارکنان این‌ اداره‌کل علاوه بر شیفت‌هایشان، برای موارد پیش‌بینی نشده و اضطراری باید گوش به زنگ باشند. مدیرکل ارتباطات و ناوبری با اشاره به برنامه های سال ۹۶ برای توسعه و تجهیز سیستم های ناوبری و کمک ناوبری فرودگاهی گفت: خرید ۹ دستگاه سوئیچینگ برای فرودگاه‌های بین‌المللی و فرودگاه‌های مراکز استانی، خرید چهار دستگاه DVOR/DME برای ایستگاه‌های هوانوردی، خرید چهار دستگاه ILS/DME برای ۴ فرودگاه، خرید ۵ دستگاه DME برای تامین زیرساخت پشتیبانی طرح‌های پروازی ماهواره (RNAV)، خرید ۷۵ دستگاه XRAY و ۷۰ دستگاه GATEWAY برای فرودگاه‌ها، خرید ۱۵۰ دستگاه فلزیاب دستی، خرید و نصب دکل و پوشش آنتن رادار بندرعباس، خرید دو سامانه کنترل ترافیک زمینی فرودگاهی (ASMGCS) خرید جایگزینی ۲۰ دستگاه نمایشگر اطلاعات نظارتی هوانوردی (AMD) برای فرودگاه‌های فاقد سنسور نظارتی را در برنامه‌هایمان داریم. به گفته وی، خرید ۱۰ دستگاه ADS-B و مبدل مربوط به آن برای پشتیبانی پوشش رادارهای مسیرهای هوایی، خرید ۴ دستگاه رادار MSSR برای تکمیل و ارتقای پوشش راداری در مسیرهای هوایی، ارتقای رادارهای اپروچ پروژه آریا به مود  Sبرای فرودگاه‌های امام خمینی(ره)، کیش، مشهد و اصفهان، خرید یک دستگاه رادار قابل حمل MSSR-S برای اجرای طرح‌های اضطراری و مدیریت بحران، خرید سامانه اتوماسیون نظارت هوانوردی برای شیراز و تجهیز سایت‌ها و سامانه‌های هوانوردی به سیستم حفاظت در برابر صاعقه از دیگر برنامه‌های اداره‌کل ارتباطات و ناوبری است. امیرانی مدیرکل ارتباطات و ناوبری با اشاره به اینکه سال ۹۶ سال به ثمر رسیدن تلاش‌های صورت گرفته در دو سال گذشته است گفت: امیدوارم که در سال آینده با گسترش ناوگان هوایی کشور و همچنین بهبود زیرساخت‌های تجهیزات هوانوردی و فرودگاهی، شاهد شکوفایی صنعت حمل و نقل هوایی و ارتقای خدمت‌رسانی بهتر به پروازها و ملت شریف و بزگوار ایران باشیم.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چک سیستم‌های فرودگاهی برای نوروز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..