تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پنج شباهت تاریخی پرسپولیس برانکو با آخرین قهرمانی سرخپوشان

به گزارش افکارنیوز،

پرسپولیس فاصله‌ای تا کسب عنوان قهرمانی در رقابت های لیگ شانزدهم ندارد. این اتفاق بعد از 9 سال برای قرمزها در حال وقوع است.

 

سرخپوشان آخرین بار در لیگ هفتم با هدایت افشین قطبی موفق به فتح جام شدند و عجیب اینکه وقایع امسال اردوگاه قرمزها، شباهت‌های زیادی به داستان‌های آن سال دارد.

 

 

* محرومیت رقیب

پرسپولیس در لیگ هفتم در حالی مقام قهرمانی را به دست آورد که سپاهان به عنوان نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده این تیم در خلال فصل با یک محرومیت سنگین مواجه شد.

 

بعد از اتفاقی که در بازی سپاهان با پرسپولیس برای سرباز احمدی رخ داد و این نیروی انتظامی ورزشگاه از ناحیه چشم آسیب جدی دید، فدراسیون فوتبال پنج امتیاز از سپاهان کسر کرد که البته بعد از اعتراض این باشگاه دو امتیاز آن برگشت.

 

همچنین سپاهان چند ماه از برگزاری مسابقات خانگی محروم شد که این مساله آسیب جدی به این باشگاه وارد کرد. امسال هم باشگاه تراکتورسازی به عنوان رقیب اصلی قرمزهای پایتخت از حضور در نقل‌وانتقالات زمستانی محروم شد.

 

 

* یاغی درون تیم

سرخپوشان در لیگ هفتم اگرچه تیم یکدست و موفقی داشتند، اما با برخی بی‌نظمی‌ها درون مجموعه مواجه بودند که در نهایت چاره‌ای جز برخورد با آنها باقی نماند. آن سال شیث رضایی در نیم‌فصل دوم از ترکیب پرسپولیس کنار گذاشته شد و فرصت حضور در جشن قهرمانی را پیدا نکرد. امسال هم تا اینجای کار همین مشکل برای رامین رضاییان به وجود آمده است.

 

 

* نبردن استقلال

انگار پیروزی در دربی و قهرمانی برای پرسپولیس در یک ظرف جمع نمی‌شوند! سرخپوشان نه در لیگ اول و نه در لیگ هفتم که جام را بردند نتوانستند استقلال را شکست بدهند و حالا همین اتفاق در لیگ شانزدهم برای آنها در حال وقوع است. امسال پرسپولیس دربی رفت را مساوی کرد و شهرآورد برگشت را باخت.

 

 

* حمایت هواداران

به طور کلی هواداران پرسپولیس در اغلب مواقع حمایت خوبی از این تیم داشته‌اند و حتی در سال‌های متوالی عدم قهرمانی قرمزها هم به ندرت سکوهای ورزشگاه در مسابقات این تیم خالی مانده است.

 

با این وجود چه در لیگ هفتم و چه در لیگ امسال استقبال از مسابقات سرخپوشان فوق‌العاده بوده و شاید بازی‌های خانگی این تیم را طور متوسط 50 هزار نفر از نزدیک تماشا کرده باشند.

 

 

* کسر امتیاز

با همه اینها اما مهمترین شاخصه‌ای که از قهرمانی لیگ هفتم هنوز در ذهن هواداران پرسپولیس باقی مانده، فتح جام توسط این تیم با وجود کسر شش امتیاز بوده است.

 

امسال هم مدت هاست که شایعه شده ممکن است از پرسپولیس امتیاز کسر شود، هر چند امیدواریم این اتفاق رخ ندهد و کام هواداران را در این روزهای خوش، به تلخی نکشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پنج شباهت تاریخی پرسپولیس برانکو با آخرین قهرمانی سرخپوشان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..