تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا بازیکنی همراه کارلوس کی روش به نشست خبری نیامد؟

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری سرمربیان و بازیکنان تیم های ملی فوتبال ایران و قطر روز گذشته در دوحه برگزار شد. از تیم قطر علاوه بر فوساتی سرمربی این تیم، علی عفیف یکی از بازیکنان قطر هم حضور داشت.

با این حال در نشست خبری تیم ملی ایران فقط کارلوس کی روش شرکت کرد و بازیکن دیگری او را همراهی نمی کرد. به نظر می رسد کی روش برای حفظ تمرکز بازیکنان برابر سئوالات شیطنت آمیز قطری ها دست به این اقدام زده باشد.

روزنامه «الشرق» قطر در مطلبی با بیان اینکه فوساتی و علی عفیف در نشست خبری حضور یافته بودند ولی بازیکنی از ایران در کنار کارلوس کی روش حضور نداشت، نوشت: «قانون فیفا می گوید در نشست های خبری علاوه بر سرمربی باید یک بازیکن هم حضور داشته باشد در حالی که ایران اینگونه عمل نکرد و کی روش به تنهایی به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا بازیکنی همراه کارلوس کی روش به نشست خبری نیامد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..