تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین مهلت ارسال مقاله برای کنفرانس فلسفۀ اسلامی و مسائل معاصر

به گزارش خبرگزاری مهر، علاقه مندان به شرکت در بیستمین کنفرانس بین المللی فلسفۀ اسلامی و مسائل معاصر می توانند مقالات خود را در تمامی موضوعات مرتبط با عنوان کنفرانس از طریق رایانامه مندرج در تارنمای کنفرانس حداکثر تا تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۱۷ (۱۱ فروردین ۱۳۹۶) ارسال کنند. نتایج اولیه بررسی مقالات ارسال شده تا تاریخ ۳۰ آوریل ۲۰۱۷ (۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶) اعلام خواهد شد.

بیستمین کنفرانس بین المللی فلسفۀ اسلامی و مسائل معاصر در تاریخ ۱۱ و ۱۲ ژانویه ۲۰۱۸ (۲۱ و ۲۲ دی ۱۳۹۶) در شهر دوربن آفریقای جنوبی برگزار می شود.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می توانند به تارنمای کنفرانس به آدرس waset.org/conference/2018/01/durban/ICIPCQ مراجعه کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین مهلت ارسال مقاله برای کنفرانس فلسفۀ اسلامی و مسائل معاصر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..