تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنجال جدید اصغر فرهادی + عکس

پنجشنبه، 3 فروردین 1396 ساعت 07:322017-03-23فرهنگي

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» مدعی شد که «اصغر فرهادی» با این روزنامه مصاحبه داشته است.

- فرتاک نیوز"، روزنامه صهیونیستی هاآرتص این هفته مصاحبه ای را منتشر کرد که می گوید از اصغر فرهادی کارگردان ایرانی و برنده دو جایزه اسکار گرفته است.

در این مصاحبه که به نوشته هاآرتص در حاشیه جشنواره کن در ماه می سال گذشته میلادی انجام گرفته، خبرنگار که به صراحت عنوان کرده اسراییلی است، علاوه بر مسائل مربوط به فیلم های آقای فرهادی، از وی در مورد مسائل سیاسی هم سوال کرده است.

این کارگردان ایرانی در پاسخ به این سوال که چطور باید مشکل میان اسراییل و ایران را حل کرد ، گفته است: سیاستمداران نمی خواهند مسئله را حل کنند، چون [در آن صورت] چیزهای زیادی را از دست می دهند.

تنها امید من، به مردم است، نه سیاستمداران.

او در جواب خبرنگار اسراییلی که گفت امید چندانی به مردم ندارد، گفت: چون آن ها [مردم]، تحت تأثیر رسانه ها و سیاستمداران هستند.

سیاستمداران هراس می اندازند تا برای مشروعیت خود زمینه ایجاد کنند و متأسفانه تا الان هم موفق بوده اند.

نهایتا آقای فرهادی در پاسخ به این سوال که مثلا منظورش بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی است، گفت: ما هم خودمان [محمود] احمدی نژاد (رییس جمهور سابق ایران) را داشتیم.


کلید واژه ها: سیاستمداران - اصغر فرهادی - فرهادی - صهیونیستی - نخست وزیر رژیم صهیونیستی - روزنامه - اسراییل - ایران - مصاحبه - اسراییلی - کارگردان - بنیامین نتانیاهو - خبرنگار - رژیم صهیونیستی - ایرانی - مردم - جایزه اسکار - احمدی نژاد - جشنواره کن - امید - نتانیاهو - بنیامین - جشنواره - حاشیه - اسکار - احمدی - سیاسی - جایزه - منتشر - رسانه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنجال جدید اصغر فرهادی + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..