تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خداداد و کاظمی ناکامان بزرگ سیاه جامگان/ امید مسئولان مشهدی به میثاقیان

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛،سیاه‌جامگان مشهد فصل گذشته شرایط سختی را پشت سر گذاشت و با مشکلات مالی زیادی مواجه شد اما به هر حال در آخرین دقیقه آخرین بازی لیگ پانزدهم مقابل ملوان جواز بقا در لیگ را دریافت کرد  و  این امر سبب شد شاگردان فرهاد کاظمی با خیالی راحت به تعطیلات تابستانی بروند.
 
پیش از شروع لیگ برتر مسئولان باشگاه سیاه جامگان با کش و قوس فراوان و برگزاری جلسات متعدد با فرهاد کاظمی، قرارداد سرمربی خود را تمدید کردند.
 
پس از جذب بیشتر بازیکنان مدنظر کاظمی، تیم سیاه جامگان برای برپایی اردوی تدارکاتی و برگزاری چند بازی دوستانه راهی ازمیر ترکیه شد.
 
این تیم مشهدی لیگ شانزدهم را با برتری برابر ذوب آهن آغاز کرد و این شروع خوب را در چند هفته ابتدایی این رقابت ها هم ادامه داد اما به دلیل عمل نکردن مسئولان باشگاه به تعهدات مالی، آرام آرام روزهای خاکستری برای تیم مشهدی شروع شد و فرهاد کاظمی اعتراضش را به بی‌پولی علنی کرد.
 
در ادامه 5 بازیکن به دلیل مشکلات مالی از سیاه‌جامگان جدا شدند اما مالک و مدیرعامل باشگاه اهمیت چندانی به این امر نشان ندادند و این بی تفاوتی سبب شد فرهاد کاظمی و بازیکنانش چند روزی قید حضور در تمرینات را بزنند.  
 
تحریم تمرینات سیاه جامگان از سوی بازیکنان و کادرفنی، مدیران این تیم را برای رفع مشکلات تا حدی به تکاپو انداخت و آن ها تصمیم گرفتند دنبال راهکارهای جدی باشند.
 
مسئولان باشگاه سیاه جامگان تصمیم گرفتند پس از بازی این تیم برابر استقلال در هفته هشتم لیگ برتر، بحث واگذاری مالکیت را به صورت جدی مطرح کنند و حتی گفته می‌شد سیاه‌جامگان مشتریان خوبی دارد اما محمد عباسی مالک باشگاه موافق واگذاری کل سهام نیست و اعتقاد دارد این سهام باید 70 به 30 واگذار شود که مشتریان هم با پیشنهاد وی مخالفت کردند.
 
در چنین وضعیتی فرهاد کاظمی برای جلوگیری از افزایش هزینه های باشگاه، اجازه نداد تیمش در جام حذفی شرکت کند. در اوایل مهر 95 مدیران سیاه جامگان در یک ابتکار جالب توجه تصمیم گرفتند به بازیکنانی که فصل گذشته موفق به دریافت مطالبات خود نشده بودند به جای پول آپارتمان 75 متری بدهند.
 
البته این اتفاق موجی از اعتراض و ناراحتی را در بین بازیکنان تیم به وجود آورد و آنها اعتقاد داشتند واحدهای مسکونی، فاقد سند است.
 
ازطرفی امام جمعه مشهد و نماینده ولی فقیه، بنابر دلایلی نامعلوم از مسئولان ورزش مشهد درخواست کرد نام سیاه جامگان تغییر کند. مدیران باشگاه هم نام های زیادی را برای تیم خود انتخاب کردند که این امر با مخالفت هواداران سیاه جامگان همراه شد و آن ها تصمیم گرفتند با همان نام قبلی در مسابقات شرکت کنند.
 
بی پولی مشهدی ها روز به روز بیشتر شد تا اینکه فرهاد کاظمی تمرینات قرمز و مشکی پوشان مشهدی را ترک کرد اما پس از قهری کوتاه مدت با وساطت محمد رویانیان حاضر شد در تمرینات سیاه جامگان شرکت کند تا شاید اوضاع مالی این تیم بهتر از گذشته شود اما برعکس هیچ اتفاقی رخ نداد. فرهاد کاظمی در کنفرانس خبری پس از بازی با سپاهان با عصبانیت اعلام کرد دیگر حاضر نیست در سیاه جامگان فعالیت کند و بلافاصله استعفایش را تقدیم مدیران این باشگاه کرد.
 
رویانیان هم که به صورت صوری ریاست هیئت مدیره باشگاه سیاه جامگان را بر عهده داشت به دنبال این مشکلات از سمت خود کناره گیری کرد. در چنین وضعیتی بازیکنان که امیدی به حل مشکلات  مالی نداشتند، باردیگر تمرینات را تحریم کردند و حتی کار به جایی رسید که با نوشتن نامه  از مسئولان فدراسیون فوتبال در خواست کمک کرده و تهدید کردند در صورتی که مشکلات سیاه جامگان حل نشود، از شرکت در رقابت های لیگ برتر انصراف می دهند که البته با مساعدت مسئولان فدراسیون فوتبال این تهدید به اجرا نرسید.
 

پس از قبول استعفای فرهاد کاظمی، مسئولان سیاه جامگان برای هدایت تیم خود دست به دامن عزیزی شدند تا شاید این مربی کار کشته بتواند کشتی به گل نشسته تیمشان را به ساحل امن برساند.

خداداد عزیزی هم با تکیه بر قول مدیران باشگاه برای رفع مشکلات مالی سراغ بازیکنانی مانند خانزاده و علی عسگری رفت و آنها را از تصميم شان برای جدایی منصرف کرد تا سیاه جامگان بيش از این آسيب نبيند. این بازیکنان هم به احترام غزال تیزپای ملبورن به تمرینات تیم بازگشتند. البته خداداد به بازیکنانش تضمین داد اگر تا 20 روز  اتفاقی نسبت به مسائل مالی رقم نخورد، با آن ها دست به اعتصاب می زنند. 

با این وجود وضعیت سیاه جامگان به هیچ وجه بر وفق مراد عزیزی پیش نرفت و  وی در ۱۳ بازی موفق به کسب تنها هشت امتیاز شد. در واقع تغییر مربی اصلا وضعیت این تیم را بهتر نکرد. با نگاهی اجمالی به کارنامه خداداد می توان به این نتیجه رسید که وی تنها یک برد در طول دوران ناموفقش برای سیاه جامگان بدست آورده که آن هم یک دوئل شش امتیازی مقابل ماشین سازی بود و در سایر بازی ها نتوانست عملکرد درخشانی را  به نمایش بگذارد. در پایان هم پس از شکست تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز برای اینکه نتایج ضعیفش را لاپوشانی کند در یک اقدام سنجیده تصمیم گرفت نوک تیر را به سمت مدیران باشگاه روانه کند تا از این بابت کمتر مورد اعتراضات تند همشهریانش قرار بگیرد که علی عباسی متوجه اقدام عزیزی شده و سرمربی این تیم را برکنار کرد.
 
شاید یکی از عواملی که سبب شده درحال حاضر سیاه جامگان مانند صبا و ماشین سازی فانوس به دست باشد، تفکرات اشتباه خداداد در این تیم بوده است!
 
بعد از استعفای خداداد عزیزی، مدیران سیاه جامگان به سراغ اکبر میثاقیان، دیگر مربی با سابقه مشهدی رفتند. به این امید که وی در هشت هفته باقی مانده به پایان لیگ برتر، حضور مربی سابق ابومسلم روی نیمکت گره گشا باشد.
      
شاید یکی از دلایلی که در این برهه زمانی بتواند تیم مشهدی را از منطقه خطر نجات دهد،حل شدن مشکلات مالی باشد، در غیر این صورت روزهای پیچیده تری در انتظار مدیران این تیم است.
 

 به هر حال باید منتظر ماند و دید آیا میثاقیان می تواند مانند دایی فرهاد ناجی سیاه جامگان شود و این تیم را در لیگ برتر نگه دارد یا خیر؟

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خداداد و کاظمی ناکامان بزرگ سیاه جامگان/ امید مسئولان مشهدی به میثاقیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..