تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جالب‌ترین خاطره نوروزی من در عملیات فتح‌المبین رقم خورد/ روزی که انسان نخندد، روز فلج شدن اوست

گفتگوی نوروزی باشگاه خبرنگاران جوان با داريوش كاردان؛

جالب‌ترین خاطره نوروزی من در عملیات فتح‌المبین رقم خورد/ روزی که انسان نخندد، روز فلج شدن اوست به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  نوروز بهانه‌ خوبی است برای سرک کشیدن به دنیای هنرمندان تا ببینیم آنها چگونه به استقبال این عید باستانی رفته و چه حرفایی برای گفتن دارند. به همین بهانه به سراغ داریوش کاردان بازیگر، مجری، و گوینده می‌رویم که در ادامه متن مصاحبه ما را با اين هنرمند می‌خوانید:


* بزرگترین آرزو و دعای شما در لحظه سال تحویل چیست؟


بزرگترین آرزو و دعای من برای خودم و همه انسان‌ها، بهترین نعمت الهی، سلامتی بوده و بنا بر اتفاقاتی که برایم رخ داد؛ به این نتیجه رسیدم که هیچ چیزی بالاتر از آن نیست. همچنین کاهش فقر و مشکلات جوانان را از خداوند خواستارم و امیدوارم دل همه هموطنان عزیزم خوش باشد.
 
* کدام سین از هفت سین را بیشتر از همه دوست دارید؟

سیر را به خاطر خواص مفیدی که برای بدن دارد، دوست دارم.
 
* بهترین خاطره نوروزی شما چه بود؟


عجیب‌ترین و جالب‌ترین خاطره نوروزی من در دوران جبهه سال 1361 در عملیات فتح‌المبین بود. به طوری که همه ما با روحیه‌ای خارق‌العاده و چیدن هفت سین جنگی عید را در زمانی جشن گرفتیم که صدایی جز انفجار و شلیک گلوله به گوش نمی‌رسید. با این وجود باز هم با محیطی گرم و صمیمی به استقبال سال نو رفتیم و این خاطره همچنان برای من جذاب و قابل ستایش است. از خداوند برای همه دوستان و سربازانی که شهید شدند، طلب مغفرت و آمرزش می‌کنم. 
 
* پرحاشیه‌ترین اتفاقی که در سال 95  رخ داد چه بود؟


اتفاقات زیادی در سال 95 رخ داد که همه آنها بسی جای تفکر و تامل دارد و آن از دست دادن افرادي همچون آیت‌الله هاشمی رفسنجانی‌، شهدای پلاسکو، هنرمندانی مثل ولی‌الله مومنی، داود رشیدی، حسن جوهرچی، علی معلم و افشین یداللهی بود. بنابراین حسی که به من دست داده این است که انسان حتی از يك لحظه دیگر خودش نیز نمی‌تواند آگاه باشد.
 
* چه پیام عیدانه‌ای برای خوانندگان ما دارید؟


پیام عیدانه من به همه هموطنان عزیزم این است که دیروز تمام شد و گذشته را هر چه در امروز جستجو کنیم؛ چیزی نمی‌یابیم. چون تمام آنها به تاریخ پیوسته. همچنین فردا هم نامعلوم است؛ به طوری که شاید در جایی باشیم یا حتی دیگر در این دنیا نباشیم. می‌خواهم بگویم که امروزتان را دریابید؛ یعنی هیچ‌وقت دوستت دارم را از عزیزانتان دریغ نکنید، برای اهداف آینده خود برنامه ریزی کنید، دل کسی را نشکنید و در مجموع به تمام زندگی و عزیزان خود لبخند بزنید.
 
چارلی چاپلین می‌گوید: «روزی که انسان نخندد، روز فلج شدن اوست». به نظر من، دنیا به طرز عجیبی گرد است و تمام اعمال ما به خودمان بر می‌گردد. 


حضرت علی می‌فرماید: «دنیا دوروز بوده؛ 1 روز علیه تو و 1 روز به نفع تو، آن روزی که علیه توست ناامید مشو و آن روزی که به نفع توست بر خود مغرور مشو».


* کلام پایانی؟

همه ما قدرت شاد زیستن را داریم و حیف است که به جای دور هم بودن و لذت بردن از آن بخواهیم زندگی را با تلخی و اندوه سپری کنیم. همیشه خوشی بر مردمم مستدام باد و ممنونم از شما.


گفتگو از شیبا یاقوتی


انتهای پیام/
 
 
 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جالب‌ترین خاطره نوروزی من در عملیات فتح‌المبین رقم خورد/ روزی که انسان نخندد، روز فلج شدن اوست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..