تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسطوره باشگاه لیورپول درگذشت

رونی موران، اسطوره و کاپیتان لیورپول، در سن 83 سالگی درگذشت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش3، موران که در پست دفاع چپ بازی می‌کرد، در 15 سالگی به باشگاه لیورپول پیوست و 379 بازی برای این باشگاه بین سال‌های 1952 و 1968 انجام داد. پس از آویختن کفش هایش، موران به کادر فنی باشگاه پیوست و تحت هدایت بیل شنکلی کبیر تا سال 1998 در باشگاه باقی ماند و طولانی ترین زمان خدمت به باشگاه را به نام خود ثبت کرد.

 

 

موران دو بار به عنوان سرمربی موقت هدایت باشگاه را برعهده داشت. یک بار در سال 1991 که کنی دالگلیش از هدایت باشگاه کنار کشید و در همان سال وقتی سونس برای عمل قلب از هدایت تیم استعفا داد. باشگاه لیورپول نیز در بیانیه ای مرگ موران را تسلیت گفت و با خانواده او ابراز همدردی کرد.

 

در این بیانیه آمده:"رونی موران یکی از موثرترین اشخاص تاریخ باشگاه بود. رونی به خاطر خدمت 49 ساله اش در باشگاه همیشه در خاطره ها خواهد ماند. همه افراد باشگاه لیورپول، ابراز همدردی خود را با همسر، فرزندان، خانواده و دوستان اعلام می‌کنند."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسطوره باشگاه لیورپول درگذشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..