تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«ماجرای نیمروز» به سانس فوق‌العاده رسید

فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» در اولین شب اکران جدی‌اش در سال ۹۶ به فروش ۱۰۰ میلیون تومان در یک شب درست یافت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» تازه‌ترین ساخته محمدحسین مهدویان که یکی از فیلم‌های اکران نوروز 96 است؛ شب گذشته در اولین شب از فصل بهار در سینما‌های آزادی، ملت، زندگی، کوروش و گلستان شیراز به سانس فوق العاده رفته و با فروش 100 میلیونی رو به رو شده است. این فیلم که تنها 7 روز از اکران خود را پشت سرگذاشته است تاکنون در سراسر کشور 450 میلیون تومان فروش کرده است.

این در حالی است که این فیلم در روزهای گذشته سانسهای مناسبی را در اختیار نداشته و سالنهای کوچک برخی از سینما‌های کشور به این فیلم اختصاص یافته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««ماجرای نیمروز» به سانس فوق‌العاده رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..