تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد مورینیو از زمین تیم آزمون کارساز شد

انتقادهای تند ژوزه مورینیو از کیفیت زمین چمن تیم روستوف سرانجام کارساز شد.

به گزارش بولتن نیوز، ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی منچستریونایتد پیش از آغاز بازی برابر روستوف روسیه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا به شدت از کیفیت زمین چمن این تیم روسی انتقاد و حتی درخواست لغو بازی به یوفا را ارائه کرده بود. پس از این انتقادها بود که فدراسیون فوتبال روسیه نیز تیم روستوف را از برگزاری بازی‌های خانگی در لیگ برتر این کشور تا زمان ایجاد شرایط مطلوب در زمین چمن ورزشگاه شماره دوی المپیک محروم کرده بود.

در این میان سران باشگاه روستوف روسیه با توجه به انتقادهای مورینیو که بازتا‌ب‌های گسترده‌ای بین‌المللی داشت و محرومیت در نظر گرفته شده از سوی فدراسیون فوتبال روسیه اقدام به بازسازی زمین چمن ورزشگاه شماره دوی المپیک روستوف کردند. این باشگاه روسی تصویری از زمین چمن این ورزشگاه را منتشر کرد که نشان‌دهنده اقدام سریع و موثر آنها جهت ایجاد شرایط مطلوب در آن است.

تیم روستوف روسیه سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی را در اختیار دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد مورینیو از زمین تیم آزمون کارساز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..