تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمایه اجتماعی ناجا روند صعودی دارد/ امنیت؛ بزرگ‌ترین نعمت الهی

گروه اجتماعی: معاون هماهنگ كننده ناجا بر این نكته تأكید كرد كه سرمایه اجتماعی ناجا همیشه روند صعودی داشته و روز به روز مردم ارتباط بهتری با نیروی انتظامی دارند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی فارس، سردار ایوب سلیمانی، معاون هماهنگ‌كننده ناجا چهارشنبه، 2 فروردین‌ماه در سفر به استان فارس با حضور در جلسه قرارگاه نوروزی امام علی(ع) پلیس این استان گفت: ناجا با بیش از یك هزار و 600 درگاه با مردم در ارتباط است و بیشترین ارتباط با مردم را در جامعه نیروی انتظامی دارد.

وی افزود: این ارتباط ها به عنوان سرمایه اجتماعی پلیس روند صعودی دارد به گونه‌ای كه در سال 95 سرمایه اجتماعی و ارتباط مردم با پلیس 4 درصد بیشتر سال 94 شده است.

سلیمانی با بیان اینكه خدمت كردن به مردم در نیروی انتظامی نعمت و افتخار بزرگی است،‌ گفت: این خدمت دو ویژگی دارد، ‌یكی اینكه كاركنان پلیس در راستای تأمین امنیت به عنوان بزرگترین نعمت الهی قدم برمی‌دارند و دیگر اینكه ستون اصلی حافظان امنیت داخلی كشوری هستند كه متعلق به امام زمان(عج)، مهد برآورده‌سازی همه فلسفه رسالت انبیاء و معصومین(ع) است.

معاون هماهنگ كننده ناجا در ادامه سخنان خود اظهار كرد: در حوزه پشتیبانی ستادی از كاركنان ناجا در سال گذشته توفیقات خوبی به‌دست آمد به‌گونه‌ای كه تمام مطالبات سازمانی كاركنان كارسازی شد؛ رده‌های خاص برای مأموریت‌های مرتبط تقویت شد و امسال نیز در بحث معیشت كاركنان برنامه‌های خوبی را پیش رو داریم و برآنیم با حفظ شئونات و جایگاه ناجا، از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشكلات كاركنان استفاده كنیم.

سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود به تدابیر پلیس در تعطلات نوروز امسال اشاره كرد و گفت: به دلیل افزایش همكاری مردم با پلیس، در بحث ترافیكی امسال بهترین وضعیت را نسبت به سال‌های قبل داریم، گره ترافیكی در جاده‌های كشور نداریم و به دلیل افزایش انضباط ترافیكی رانندگان، 4 درصد تلفات جاده‌ای كاهش داشته است.

وی ادامه داد: در بحث امنیت منازل مسافران و محل‌های حضور و اقامت آنان نیز پیش‌بینی‌های لازم شده و بیش از یك هزار ایستگاه پلیس برای مكان‌های تجمع مسافران درنظر گرفته شده است لذا احساس امنیت مردم در تفرجگاه‌ها افزایش یافته است و با تقویت گشت‌های انتظامی، امسال شاهد كاهش 15 درصدی آمار سرقت در كشور هستیم.

سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس نیز در این جلسه گزارشی از عملكرد پلیس فارس در ایام تعطیلات نوروز ارائه داد و گفت: در سال گذشته همكاران من در انتظامی استان فارس توانستند امنیت نسبی را به صورت مطلوب و ارزنده برای مردم فراهم كنند.

وی به استفاده از همه ظرفیت‌های پلیس استان در راستای تأمین امنیت هموطنان و مسافران نوروزی اشاره كرد و افزود: در این راستا 431 ایستگاه پلیس در سطح استان مستقر و یك هزار و 665 كشت خودرویی، موتوری و پیاده به‌كارگیری شده‌اند.

گودرزی، به‌كارگیری 11 هزار نیرو، 630 دستگاه خودرو و انجام 422 هزار اقدام ایجابی و آموزشی، اعم از چاب بروشور، بنر، پیام‌های آموزشی وهشدار را از دیگر اقدامات پلیس در راستای تأمین امنیت شهروندان و مسافران نوروزی عنوان كرد و گفت: خوشبختانه امسال تاكنون در وقوع قتل 83 درصد و سرقت مسلحانه 100 درصد كاهش داشتیم و ضمن دستگیری 100 نفر سارق، در كشف سرقت‌ها نیز 120 درصد افزایش داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی استان فارس در ادامه به افزایش 15 درصدی سفرهای نوروزی به استان فارس اشاره كرد و گفت: روزانه حدود یك میلیون تردد در جاده‌های استان صورت می‌گیرد كه در مجموع این آمار 5 درصد از ترددهای كل كشور را به خود اختصاص داده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمایه اجتماعی ناجا روند صعودی دارد/ امنیت؛ بزرگ‌ترین نعمت الهی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..