تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روزانه 3 هزار نفر از خیمه معرفت دینی تخت جمشید بازدید می‌كنند/ فعالیت مبلغان دینی مسلط به زبان‌های خارجی

گروه اجتماعی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مرودشت با بیان اینكه در ایام نوروز خیمه‌های معرفت دینی در مجموعه جهانی تخت جمشید برپا شده‌اند، گفت: روزانه بیش از 3 هزار نفر از این خیمه معرفت دینی بازدید می‌كنند.

علیرضا منوچهری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مرودشت در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در این شهرستان گفت: در ایام نوروز و در راستای اجرای این طرح، خیمه‌های معرفت دینی در مجموعه جهانی تخت جمشید برپا شده‌اند.

وی با بیان اینكه روزانه بیش از 3 هزار نفر از این خیمه معرفت دینی بازدید می‌كنند، افزود: این خیمه معرفت دینی شامل 8 غرفه کودک و نوجوان، مشاوره و پاسخگویی به مسائل شرعی، احکام و خانواده، مشاوره وقف جدید، ادیان و مذاهب، تاریخ و فرهنگ باستان، جوانان و ازدواج است که در آن‌ها مبلغان دینی پاسخ‌گوی سئوالات و شبهات مسافرین نوروزی در این ایام خواهند بود.

منوچهری با یادآوری اینكه این خیمه‌ها از روز 30 اسفند تا 13 فروردین میزبان مسافران نوروزی خواهد بود، افزود: این خیمه‌ها با حضور 9 نفر مبلغ بومی و اعزامی از مركز استان است كه از ساعت 9 صبح لغایت 20 شب آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مرودشت هچنین این نكته را یادآور شد كه در میان غرفه‌های خیمه معرفت دینی تخت جمشید، بازدید غرفه كودك و نوجوان نسبت به سایر غرفه‌ها بیشتر بوده است.

وی با بیان اینكه علاوه بر این‌ها مبلغان دینی در ایام نوروز در مجموعه جهانی تخت جمشید نیز فعالیت می‌كنند، گفت: به‌منظور رفاه حال گردشگران خارجی یک نفر مبلغ دینی که مسلط به سه زبان انگلیسی، ترکی استانبولی و اسپانیایی است در این مكان حضور داشته و به سئوالات گردشگران خارجی پاسخ می‌دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روزانه 3 هزار نفر از خیمه معرفت دینی تخت جمشید بازدید می‌كنند/ فعالیت مبلغان دینی مسلط به زبان‌های خارجی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..