تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پخش سریال علی البدل نوروز ۹۶ شبکه یک + بازیگران و داستان

پخش سریال علی البدل نوروز ۹۶ شبکه یک + بازیگران و داستان

سریال علی البدل عید ۹۶ پخش می شود. سریال علی البدل شبکه یک داستان متفاوتی را دنبال می کند. ساعت پخش سریال علی البدل ساعت ۲۲ از شبکه ۱ است. پورتال وهاران در این مقاله به معرفی کامل سریال علی البدل سیروس مقدم می پردازد.

پیش از این اخباری مبنی بر تولید سریال برای ایام رمضان ۹۵ داده شده بود که نهایتا ساخت این مجموعه برای این زمان منتفی گردید.

این مجموعه تلویزیونی که قرار است در لوکیشنی خاص در روستایی در اطراف همدان با دکور سازی در فضایی متفاوت روایت شود قصه‌ای مفرح و طنز دارد که می‌تواند روایتی متفاوت از طنز تلویزیونی به قلم محسن تنابنده (سرپرست نویسندگان)، خشایار الوند و مشاور، حسن وارسته باشد.

داستان سریال علی البدل

داستان سریال در روستایی در اطراف همدان رفم می خورد که قصه طنز و متفاوتی خواهد داشت و داستان پایتخت را دنبال نمی کند. و سیروس مقدم درباره داستان سریال می گوید:«از اسم سریال کاملا مشخص است که داستان بر چه اساسی است. داستان در مورد افرادی است که حضور دارند اما حق رای ندارند. کسانی که در مجالس و شوراها اعضای علی‌البدل هستند و در جریان همه امور قرار دارند اما حق رای ندارند.» طعنه های سیاسی در ایر اثر نیز مشابه پایتخت وجود دارد ولی طعنه های اجتماعی رنگ و لعاب بیشتری دارند که در داستان چند خانواده قصه ظهور و بروز می کنند.

در خلاصه داستان «علی البدل» آمده است: من علی البدل هستم، فرعی، رزرو و جانشین عضو اصلی؛ حرف نزنم می‌گن مگه لالی، حرف بزنم می‌گن حق رای نداری. خلاصه هم هستم هم نیستم.

داستان اصلی این مجموعه در یک ده می‌گذرد که ویژگی‌های منحصر به فرد خودش را دارد و خیلی خاص است. این ده معمولی و واقعی نیست بلکه یک ده خیالی است و ماجراهای بسیاری در آن اتفاق می‌افتد.

بازیگران سریال علی البدل

حسین محب اهری در نقش قدم رئیس شورای روستا / مهدی فخیم زاده در نقش «نریمان خان» / مهدی هاشمی در نقش «نوذر خان» / احمد مهرانفر در نقش علی البدل / محسن تنابنده در نقش مشاور / محمود جعفری «پرویز خان» / هادی کاظمی در نقش «خرم» / هومن حاجی عبداللهی در نقش فیضی / بهرام افشاری در نقش هرمز / سیما خضرآبادی / عزت الله رمضانی فر / فروغ قجابگلی / هدیه آزاده / مهسا باقری / فرشته گلچین / میثم چگینی / علی استادی بازیگران اصلی سریال هستند که به فراخور قصه بازیگران جدیدی به داستان اضافه خواهند شد.

عوامل سریال علی البدل

الهام غفوری (تهیه کننده)،سیروس مقدم (کارگردان)،محسن تنابنده (سرپرست نویسندگان)، خشایار الوند (نویسنده)،مجید اسکندری (طراح گریم)،امیر پرتوزاده (مدیر صدابرداری)، فرشاد گل‌سفیدی (مدیر تصویربرداری)، افسر نجات‌ایمانی (طراح صحنه و لباس)، حسن وارسته (مشاور)

زمان پخش سریال علی البدل

فیلم علی البدل به کارگردانی سیروس مقدم ایام نوروز ۹۶ هر شب ساعت ۲۲ از شبکه یک پخش میگردد.

پخش این مجموعه از روز دوشنبه ۳۰ اسفند ماه در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه ای آغاز گردید.

تکرار سریال علی البدل

تکرار سریال علی البدل در سه نوبت پخش میشود .نوبت اول بین ساعت ۳ الی ۳:۳۰ بامداد و نوبت دوم ساعت ۱۰:۳۰ صبح و نویت سوم تکرار در بین ساعت ۱۴:۴۵ و ۱۵ ظهر پخش میگردد.

عکس های سریال علی البدل

پخش سریال علی البدل نوروز 96 شبکه یک + بازیگران و داستان

پخش سریال علی البدل نوروز 96 شبکه یک + بازیگران و داستان پخش سریال علی البدل نوروز 96 شبکه یک + بازیگران و داستان پخش سریال علی البدل نوروز 96 شبکه یک + بازیگران و داستان پخش سریال علی البدل نوروز 96 شبکه یک + بازیگران و داستان پخش سریال علی البدل نوروز 96 شبکه یک + بازیگران و داستان پخش سریال علی البدل نوروز 96 شبکه یک + بازیگران و داستان پخش سریال علی البدل نوروز 96 شبکه یک + بازیگران و داستان پخش سریال علی البدل نوروز 96 شبکه یک + بازیگران و داستان پخش سریال علی البدل نوروز 96 شبکه یک + بازیگران و داستان پخش سریال علی البدل نوروز 96 شبکه یک + بازیگران و داستان پخش سریال علی البدل نوروز 96 شبکه یک + بازیگران و داستان پخش سریال علی البدل نوروز 96 شبکه یک + بازیگران و داستان پخش سریال علی البدل نوروز 96 شبکه یک + بازیگران و داستان پخش سریال علی البدل نوروز 96 شبکه یک + بازیگران و داستان پخش سریال علی البدل نوروز 96 شبکه یک + بازیگران و داستان پخش سریال علی البدل نوروز 96 شبکه یک + بازیگران و داستان پخش سریال علی البدل نوروز 96 شبکه یک + بازیگران و داستان پخش سریال علی البدل نوروز 96 شبکه یک + بازیگران و داستان پخش سریال علی البدل نوروز 96 شبکه یک + بازیگران و داستان

گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پخش سریال علی البدل نوروز ۹۶ شبکه یک + بازیگران و داستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..