تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکایت 120 زن و مرد روستایی از یک دندانپزشک خشن

به گزارش گروه ترجمه رکنا، «مارک ون نیروپ» متهم است که با خشونت شدید به ده‌ها بیمارش آسیب زده است. بیش از 120 بیمار که اغلب اهالی یک روستا هستند، این دندانپزشک هلندی 51 ساله را متهم کرده‌اند که به آنها آسیب‌های جدی از جمله کشیدن دندان‌های سالم، جا گذاشتن قطعاتی در لثه یا آسیب جدی به فک وارد کرده است. رسانه‌های فرانسه به این فرد لقب «دندانپزشک وحشت» داده‌اند.

به گزارش یورونیوز، ون نیروپ علاوه بر آسیب رسانی به بیماران به کلاهبرداری از آنها و شرکت‌های بیمه متهم است. این مرد به  20 سال زندان و 250 هزار یورو جریمه نقدی محکوم شد.

این متهم حدود شش سال قبل توسط یک بنگاه کاریابی به یک روستا دعوت شده بود. مردم روستا که امکانات پزشکی خوبی نداشتند از ورود او استقبال کردند.

او سه سال قبل بازداشت و سپس به طور موقت آزاد شد اما به کانادا فرار کرد و پس از بازداشت، وی برای محاکمه به فرانسه بازگردانده شد و در چندین جلسه محاکمه شد.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکایت 120 زن و مرد روستایی از یک دندانپزشک خشن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..