تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشاوره مجازی مد و لباس

پنجشنبه، 3 فروردین 1396 ساعت 04:422017-03-23فناوري

شرکت آمازون امکانی تازه را برای کاربران خود فراهم کرده تا بتوانند به صورت مجازی از مشاوره متخصصان مد و لباس بهره مند شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفانوس" به نقل از اسلش گیر، این شرکت برای کاربران ویژه خود این امکان را فراهم کرده تا لباس های مختلفی را پوشیده و آنها را به اشتراک بگذارند.

این ابزار جدید عکس های کاربران را برای یک متخصص ارسال کرده و بعد از گذشت یک دقیقه یا کمی بیشتر، به کاربر براساس مشخصات ظاهری و اینکه کدام لباس بیشتر مناسب اوست، گفته می شود که کدام لباس را خریداری کند.

این ابزار جدید فقط برای زمان خرید طراحی شده و پس از آن کاربران می توانند برای امنیت بیشتر عکس های خود را پاک کنند.

اعضای Amazon Prime می توانند با مراجعه به اپ استور این کمپانی به دنبال ‘Outfit Compare که در قسمت‘Programs and Features’ قرار دارد بگردند.

انتهای پیام//
کلید واژه ها: لباس - مد و لباس - مجازی - خرید - جدید - آمازون - گزارش - امنیت - طراحی - صورت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشاوره مجازی مد و لباس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..