تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




90 درصد درخواست های مردم به نمایندگان مجلس ایجاد اشتغال است

محمدرضا امیرحسنخانی عصر چهارشنبه در آیین افتتاح مجتمع فرهنگی هنری فردوس با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به نامگذاری سال 96 به عنوان« اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال» اشاره کرد و افزود: امید است امسال با کمک مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی شاهد اشتغال جوانان خراسان جنوبی و شهرستان فردوس باشیم.
وی به مجتمع فرهنگی هنری فردوس اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی ساختمان مجتمع یاد شده در دولت هشتم آغاز شد و در دولت نهم و دهم ادامه یافت اما همچنان نیمه تمام ماند تا اینکه بعد از سال ها انتظار امروز به بهره برداری رسید.
وی گفت: امید است این مجتمع وسیله ای برای شکفته شدن شکوفه های هنر در این شهرستان باشد تا هنرمندان از آن استفاده کرده و هنر خود را عرضه کنند.
به گزارش ایرنا امیرحسنخانی اظهار کرد: در فردوس نعمت ها و پتانسیل های بالقوه ای از جمله معادن، ابنیه تاریخی و منابع طبیعی وجود دارد که از آن به درستی استفاده نشده است.
وی افزود: زعفران و انار از محصولات راهبردی شهرستان است اما سال گذشته در اثر سرمازدگی قسمت زیادی از باغ های انار از دست رفت.
نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس ادامه داد: دولت در این زمینه کمک خوبی به شهرستان ها کرد، مبلغ هزار میلیارد ریال به عنوان وام 10 ساله با کارمزد پنج درصد به شهرستان های فردوس، سرایان و بشرویه اختصاص یافت.
امیرحسنخانی گفت: بشرویه نیز به عنوان شهری تاریخی و کهن دارای زیرساخت های محدودی است در فردوس نیز احداث مجتمع یاد شده به عنوان نخستین زیرساخت برای هنرمندان شهرستان عرضه می شود.
وی اضافه کرد: این مجتمع فرهنگی باید در اختیار مردم باشد تا به بهترین نحو از آن استفاده کنند.
وی یادآور شد: منابع انسانی خوبی در شهرستان فردوس وجود دارد، بسیاری از دکترها، پژوهشگران و استادان دانشگاه های کشور و خارج از این شهرستان برخواسته اند.
وی بیان کرد: اینکه رئیس جمهوری دومین روز از فروردین ماه سال 96 را برای سفر به خراسان جنوبی انتخاب کردند و با جمعی از معاونان و وزرا به استان سفر کرده اند جای تشکر و قدردانی دارد.
وی ادامه داد: دعا می کنیم و مطمئن باشید دعای مردم دچار خشکسالی و سرمازدگی و مردمی که بیشترین شهید و جانباز را دارند راهگشای حال شما خواهد بود.
مجتمع یادشده یکی از 16پروژه ای است که عصر چهارشنبه همزمان با بقیه پروژهها با حضور رئیس جمهوری و تعدادی از اعضای هیات دولت در خرسان جنوبی به بهره برداری رسید.
برای احداث این پروژهها که مربوط به بخش صنعت، معدن، راه، آب و گاز و بخش فرهنگی است، هشت هزار میلیارد ریال هزینه شده است .
مجتمع یاد شده با صرف 25میلیارد ریال سرمایه گذاری با هزار و 700مترمربع زیربنا در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع احداث شد.
از مجموع بودجه هزینه شده پنج میلیارد ریال کمک های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که صرف تجهیز سالن همایش و مبلمان اداری مجتمع شده است و ظرفیت آمفی تئاتر آن 400نفر است.
این مجتمع دارای کتابخانه، قرائت خانه، بخش اداری، نمایشگاه، فروشگاه ، فضای انتظار صحنه، اتاق گریم، کارگاه سفالگری و مجمسه سازی، نماز خانه ، اتاق های استاد، کنفرانس و کلاس نظری، آتلیه نقاشی، طراحی و ... است.
*7557 **2047*خبرنگار- رقیه محمدی *انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری *

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «90 درصد درخواست های مردم به نمایندگان مجلس ایجاد اشتغال است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..