تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شخصیت مشهور جهانی قاتل از آب در آمد/ماجرای قولی که شهید مدافع حرم به دخترش نداد/ فیلم لو رفته از پشت صحنه حرکات ترامپ و همسرش قبل از سخنرانی

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛این روزها شبکه های اجتماعی تبدیل به پای ثابت سرگرمی های کاربران شده است. در سالی که گذشت اخبار متنوع و جذاب و گاه متأثر کننده زیادی را از طریق همین شبکه ها دریافت و برای دوستان و آشنایان ارسال کردیم. 

در بسته عیدانه فضای مجازی قصد داریم پربازدیدترین اخبار دست به دست شده در شبکه های اجتماعی را در غالب بسته های گوناگون  ارائه دهیم.

دست این شخصیت سرشناس بین المللی پس از سال‌ها رو شد.

جانباز شهید حجت‌الاسلام مجید محمدی در مبارزه با گروه‌های تروریستی تکفیری در سوریه به درجه شهادت نائل آمد.

این جانور چندش آور و رازالود میان صخره‌های ساحلی در شیلی پیدا شده است.


پاکسازی کش تلفن همراه علاوه بر افزایش سرعت تلفن می تواند باعث افزایش عمر باطری هم شود.

این دو خواهر دوقلو که همچنان شاد و سرحال روزگار را میگذرانند 104 سال سن دارند.


انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شخصیت مشهور جهانی قاتل از آب در آمد/ماجرای قولی که شهید مدافع حرم به دخترش نداد/ فیلم لو رفته از پشت صحنه حرکات ترامپ و همسرش قبل از سخنرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..