تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اکران «شاخ کرگدن» در سه کشور دیگر

به گزارش افکارنیوز،

محسن محسنی نسب کارگردان سینما در خصوص آخرین وضعیت «شاخ کرگدن» گفت: قرارداد پخش را با شرکت پخش ایران سودا که واقع در آمریکا است، منعقد کردیم که پس از مشخص شدن اکران ایران، پخش اروپا، آمریکا و کانادا را آغاز می کنیم.

وی افزود: این فیلم به زبان انگلیسی است و فکر می‌کنم مخاطبان غیرایرانی نیز با آن ارتباط خوبی برقرار کنند. البته برای اکران در ایران نیز زیرنویس فارسی در نظر گرفتیم.

این کارگردان درباره ساخت «چشم اژدها» بیان کرد: پیش تولید این فیلم اول اردیبهشت آغاز و اول خرداد آن را کلید می زنیم و کل فیلمبرداری آن در گرجستان خواهد بود.

در خلاصه داستان «شاخ کرگدن» آمده:

سال ها است که صدرا خارج از کشور زندگی می کند. او زمینه تحصیل خواهرش بهار را در خارج از ایران فراهم کرده است. صدرا تصمیم دارد روز تولد بهار در سفری که انتظارش را می‌کشد، بهترین هدیه را به بهار بدهد اما در مسیر فرودگاه ارمنستان تا هتل، ربایندگان بهار را گروگان می‌گیرند تا اینکه...

در این فیلم بازیگرانی چون پژمان بازغی، اتری وسکانیان، رضا حیدری، انوشیروان محسنی، شقلیق کفایی، ویکتوریا آنتابیان، آشوت وسکانیان، فرشید شفیعی، فرید کیانی و بابک نوری ایفای نقش می‌کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اکران «شاخ کرگدن» در سه کشور دیگر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..