تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسرائیل می‌خواهد به هر قیمتی ایران و حزب‌الله را از جولان دور نگه دارد

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، نشریه هاآرتص در یادداشتی نوشت رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند به هر قیمتی ایران و حزب‌الله را از نزدیک شدن به بلندی‌های جولان دور نگه دارد.

نشریه هاآرتص در یادداشتی به بررسی حملات اخیر رژیم صهیونیستی به کاروان‌های ادعایی حزب‌الله در سوریه پرداخته و تاکید کرد اسرائیل حاضر است حتی به قیمت عصبانی کردن روسیه، مانع نزدیک شدن ایران و حزب‌الله به مرزهای اسرائیل شود.

در ابتدای این مطلب با اشاره به تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه و رهگیری یک موشک ضد هوایی توسط سامانه دفاعی «پیکان» که اسرائیل را مجبور به اعتراف به این حمله هوایی کرد، آمده است: «(بنیامین) نتانیاهو (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) و (گادی) ایزنکوت (رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل) اهداف سیاست‌های اسرائیل را بدون تغییر نسبت به 5 سال قبل که بحران سوریه شروع شد، اعلام کردند.»

این اهداف حفظ کردن رژیم صهیونیستی از درگیر شدن در بحران سوریه و ممانعت از ارسال سلاح به حزب‌الله هستند.

هاآرتص با بیان اینکه اولین هدف بطور کامل محقق شده، نوشت: «اما درباره دومی، گزارش‌های متعدد درباره حملات هوایی اسرائیل نشان می‌دهد برخی محموله‌های سلاح رهگیری شده‌اند. اما خود نتانیاهو طی سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل در اکتبر 2015 اعتراف کرد برخی تسلیحات پیشرفته به مقصد خود رسیده‌اند.»

این روزنامه از آزادسازی شهر «حلب» بدست نیروهای سوری، با عنوان «نقطه عطف مهم» یاد کرده و افزود: «این امر به همراه دیگر دستاوردها در جبهه‌های مختلف طی ماه‌های آتی، وضعیت سوریه را پایدار کرده و احتمال فروپاشی لحظه‌ای آن را کاهش داد. این موفقیت‌ها به لطف حمایت هوایی روسیه و شبه‌نظامیان شیعه‌ای که ایران اعزام کرد بدست آمد.»

هاآرتص سپس به سران رژیم صهیونیستی پیشنهاد می‌دهد که این سوال را از خود بپرسند که آیا تغییرات در شرایط سوریه نیاز به تغییر در سیاست‌های اسرائیل دارد یا نه. اما اظهارات علنی مقامات رژیم صهیونیستی و حمله هوایی مجدد روز یکشنبه نشان دهنده تمایل آنها برای عقب نشینی از درگیری نیست.

در ادامه این یادداشت آمده است: «هدف اصلی اعلام شده آنها که نتانیاهو و آویگدور لیبرمن وزیر جنگ این رژیم اخیرا بارها تکرار کردند، جلوگیری از بازگشت حزب‌الله و سپاه پاسداران ایران به بلندی‌های جولان است...اسرائیل مشکوک است که چندین عامل حزب‌الله عملیات‌هایشان در نزدیک فنس‌های مرز را تحت پوشش پیشرفت‌های دولت سوریه از سر گرفته‌اند. اما اسرائیل تلاش می‌کند مانع مستقر شدن آنها در منطقه و پیوستن مهندسان ایرانی به آنها شود.»

فارس

202




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسرائیل می‌خواهد به هر قیمتی ایران و حزب‌الله را از جولان دور نگه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..