تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزار و اذیت دکتر محسن صمداف در عید نوروز تمدید حکم 2ماهه سلول انفرادی برای رهبر حزب اسلام جمهوری آذربایجان

دکتر محسن صمداف رییس حزب اسلام جمهوری آذربایجان به دو ماه سلول انفرادی محکوم شده است.

- تمدید حکم 2ماهه سلول انفرادی برای رهبر حزب اسلام جمهوری آذربایجان دکتر محسن صمداف رییس حزب اسلام جمهوری آذربایجان به دو ماه سلول انفرادی محکوم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآران نیوز به نقل از اسلامین سسی، این خبر را اطرافیان دکتر صمداف در اختیار رسانه ها گذاشته و اعلام کردند که علت این اقدام از سوی مسئولین زندان شماره 12 به بهانه اقامه نماز و نیایش در زندان بوده است.

لازم به ذکر است که دکتر صمداف در روز 19 مارس به سه روز سلول انفرادی محکوم شده بود که امروز به پایان می رسید اما مسئولین زندان اعلام کرده اند که وی دو ماه دیگر نیز باید در سلول انفرادی باشد.

یالچین ایمانوف وکیل دکتر صمداف علی رغم اینکه در ایام تعطیلات نوروزی بسر می بریم به نهادهای ذیربط مراجعه کرده اما تاکنون موفق به دیدار با موکل خود نشده است.


کلید واژه ها: سلول انفرادی - جمهوری آذربایجان - آذربایجان - اسلام - سلول - دکتر - جمهوری - زندان - تعطیلات نوروزی - محسن - نوروز - آران نیوز - رهبر - تعطیلات - نوروزی - دیدار - امروز - گزارش - رسانه - اذیت - آران - وکیل - موفق - نماز - نیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزار و اذیت دکتر محسن صمداف در عید نوروز تمدید حکم 2ماهه سلول انفرادی برای رهبر حزب اسلام جمهوری آذربایجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..