تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میشل بارنیه: انگلیس پیش از ترک اتحادیه اروپا تسویه حساب کند

مذاکره کننده ارشد کمیسیون اروپا گفت انگلیس پیش از خروج از اتحادیه اروپا باید بدهی های خود را تسویه کند.

- میشل بارنیه: انگلیس پیش از ترک اتحادیه اروپا تسویه حساب کند " مذاکره کننده ارشد کمیسیون اروپا گفت انگلیس پیش از خروج از اتحادیه اروپا باید بدهی های خود را تسویه کند.

جوان به نقل ازخبرگزاری فرانسه، میشل بارنیه مذاکره کننده ارشد کمیسیون اروپا که مسئولیت هدایت مذاکرات با انگلیس درمورد برگزیت (خارج شدن انگلیس از اتحادیه اروپا) را بر عهده دارد ، اعلام کرد انگلیس باید بپذیرد قبل از مذاکره کردن در مورد قرارداد تجاری بعد از برکسیت، بدهی های خود را به اتحادیه اروپا بپردازد.

بارنیه در سخنانی در جمع نمایندگان میته مناطق اتحادیه اروپا، گفت: می خواهم واضح بگویم، هنگامی که یک کشور اتحادیه اروپا را ترک می کند، نه تنبیه در کار است و نه جایزه ای، اما ما باید حساب ها را تسویه کنیم، نه بیشتر و نه کمتر.

وی خاطر نشان کرد: خروج انگلیس از اتحادیه اروپا مشکلاتی در برنامه های تامین مالی شده توسط بودجه اروپایی از جمله صندوق اجتماعی اروپا (90 میلیارد یورو)، صندوق اروپایی توسعه منطقه ای (حدود 200 میلیارد یورو) و طرح توسعه یونکر (حدود 315 میلیارد یورو) ایجاد می کند.

بارنیه که برای اولین بار از ماه نوامبر تا کنون آشکارا در این مورد سخت می گفت، تصریح کرد: ما از انگلیسی ها نمی خواهیم که حتی یک یورو برای مسائلی که موافقت خود را برای به عنوان عضو اعلام نکردند، پرداخت کنند.

تا کنون مبلغ رسمی در این خصوص اعلام نشده است اما به گفته مسئولان عالی رتبه اروپایی، کمیسیون میزان پرداختی انگلیس بابت تعهداتش را بین 55 تا 60 میلیارد یورو اعلام کرد.


کلید واژه ها: اتحادیه اروپا - اروپا - انگلیس - میلیارد - مذاکره - اروپایی - یورو - ارشد - خروج - میشل - توسعه - صندوق - قرارداد - مسئولان - مذاکرات - اجتماعی - انگلیسی - یک یورو - نوامبر - برنامه - بودجه - مناطق - میزان - منطقه - تنبیه - اولین - جایزه - تامین - مالی - مبلغ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میشل بارنیه: انگلیس پیش از ترک اتحادیه اروپا تسویه حساب کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..