تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گرانی بی سابقه میوه در نوروز امسال

به گزارش افکارنیوز،

 با گذشت دور روز از موسم فصل بهار بسیاری از مردم برای خرید اقلام مورد نیاز اعم از میوه همچنان با سرگردانی هایی در بازار مواجه هستند.

 با گشت و گذار در بازار میوه این موضوع به خوبی مشهود است چرا که قیمت برخی اقلام نظیر سیب، پرتقال، موز و خیار و... از روزهای پایانی سال گذشته تاکنون به دلایل نامعلومی سربه فلک کشیده است.

البته ناگفته نماند که نظارت در بازار میوه همانند سال‌های گذشته در بازار کمرنگ است چرا که مردم میوه‌های مرغوب و با کیفیت را تنها در میوه‌ فروشی‌های لوکس و گرانقیمت پیدا می‌کنند.

گزارش میدانی خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان حاکی از آن است که نرخ هر کیلو پرتقال با کیفیت از ۸ تا ۱۱ هزار تومان، خیار ۳ هزار و ۹۰۰ تا ۶ هزار تومان، موز ۶ هزار و ۸۰۰ تا ۸ هزار تومان، سیب ۷ هزار و ۷۰۰ تا ۱۱ هزار تومان، کیوی ۴ تا ۸ هزار تومان به فروش می‌رسد.

در این میان حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و سبزی در خصوص نوسانات اخیر بازار میوه اظهار داشت: با توجه به تعطیلی سردخانه‌ها و کامیون‌ها مبنی بر جابه جایی میوه، نرخ‌های موجود در بازار غیر عادی است.  به گفته وی با اتمام تعطیلات رسمی پیش بینی می‌شود که نرخ میوه در بازار به حالت عادی خود بازگردد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گرانی بی سابقه میوه در نوروز امسال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..