تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیلرسون در ماه آینده عازم مسکو می شود

به گزارش افکارنیوز،

 به نقل از دیلی صباح، «رکس تیلرسون» وزیر خارجه آمریکا که به تازگی سفر ماه آینده میلادی خود و دیدار با وزرای خارجه ناتو را لغو کرده، به جای آن از سفر به روسیه در ماه آوریل خبر داد.

گفته می شود معاون تیلرسون به جای وی در اجلاس ناتو که قرار است در مقر این سازمان در بروکسل برگزار شود شرکت می کند تا در خصوص خواسته دونالد ترامپ درباره لزوم افزایش سهم پرداختی اعضا با آنها به گفتگو بپردازد.

همچنین گفته می شود تیلرسون قرار است این هفته با وزاری خارجه ۲۸ کشور جهان در محل وزارت خارجه آمریکا دیدار کند. محور این گفتگوها انجام مذاکرات و رایزنی در خصوص ائتلاف به اصطلاح ضد داعش و تعیین نحوه همکاری اعضا با یکدیگر در این خصوص اعلام شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیلرسون در ماه آینده عازم مسکو می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..