تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار آمانو به آمریکا و دیگر کشورها برای افزایش بودجه آژانس بین المللی انرژی اتمی

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، وی گفت که در سفر اخیر خود به واشنگتن هم بر این موضوع تاکید کرده و خواستار افزایش 2.1 درصدی بودجه 400 میلیون دلاری اختصاص یافته به آژانس در سال 2018 شده است.
این در شرایطی است که لایحه بودجه پیشنهادی دولت جدید آمریکا حتی تامین سهم بودجه این نهاد به میزان فعلی را هم در ابهام قرار داده است.
«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در بودجه پیشنهادی 2018 سهم وزارت امور خارجه و فعالیت های بین المللی را نزدیک به یک سوم کاهش داده است.
آسوشیتدپرس می نویسد: نظارت بر فعالیت های هسته ای ایران برای آژانس نزدیک به 10 میلیون دلار هزینه دارد که نیمی از آن از بودجه سالیانه این نهاد تامین می شود.
آمانو در عین حال تاکید کرد که نشانی از اینکه دولت ترامپ بخواهد برجام را کنار بگذارد، مشاهده نکرده است.
شبس ** 9386 **3404** مترجم: مهران معینی جم**انتشاردهنده: محسن اسماعیلی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار آمانو به آمریکا و دیگر کشورها برای افزایش بودجه آژانس بین المللی انرژی اتمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..