تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی قهرمان جهان در شب وداع پودولسکی

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال آلمان که قهرمان سال 2014 جهان است، بامداد پنجشنبه در دیداری تدارکاتی که در شهر دورتموند برگزار شد، میزبان انگلیس بود.
تیم آلمان که با ترکیبی متشکل از بازیکنان جوان و جدید در کنار چند مهره باتجربه به میدان آمده بود، این دیدار را با تک گل تماشایی «لوکاس پودولسکی» که در دقیقه 69 با شوتی تماشایی از پشت محوطه جریمه به دست آمد با برتری یک بر صفر به پایان رساند.
پودولسکی که اصلیتی لهستانی دارد در پایان این دیدار از بازی های ملی خداحافظی کرد و مورد تشویق هزاران تماشاگر حاضر در ورزشگاه «سیگنال ایدونا پارک» قرار گرفت.
پودولسکی در چهارم ژوئن 1985 در لهستان به دنیا آمد و سپس در 2 سالگی همراه با خانواده اش راهی آلمان شد. وی در مجموع 130 بار پیراهن تیم ملی آلمان را برتن کرد و موفق شد در دیدار امشب، چهل و نهمین گل ملی خود را به ثمر برساند.
او در سال 2014 همراه با تیم ملی آلمان به قهرمانی جهان دست یافت و در جام جهانی 2006 نیز سوم شد.
پودولسکی که اکنون عضو باشگاه گالاتاسرای ترکیه است، سابقه حضور در باشگاه های چون بایرن مونیخ و کلن آلمان، آرسنال انگلیس و اینترمیلان ایتالیا را در کارنامه دارد.
در سایر دیدارهای تدارکاتی مهم برگزار شده، جمهوری چک با سه گل بر لیتوانی غلبه کرد و دیدار اسکاتلند مقابل کانادا با تساوی یک بر یک همراه شد.
ورزشی**3783**3404**خبرنگار: امیر میرزاییان**انتشاردهنده: محسن اسماعیلی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی قهرمان جهان در شب وداع پودولسکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..