تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی نزدیک آلمان مقابل انگلیس/وداع باشکوه پودولسکی با تیم ملی

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم های ملی فوتبال آلمان و انگلیس بامداد روز پنجشنبه در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند که طی آن شاگردان یواخیم لوو با حساب یک بر صفر مهمان خود را شکست دادند. این دیدار به مناسبت خداحافظی پودولسکی از تیم ملی برگزار شد.

در نیمه نخست این بازی تیم ملی آلمان میداندار بود اما انگلیس دو بار در ضد حملات تا آستانه گلزنی پیش رفت. در این بین یک بار دله آلی تیر دروازه آلمان را به لرزه در آورد.

نیمه دوم با گلزنی آلمان همراه شد. لوکاس پودولسکی که برای آخرین بار پیراهن تیم ملی آلمان را پوشیده بود در دقیقه ۶۹ تنها گل مسابقه را به ثمر رساند تا وداعی باشکوه با تیم ملی آلمان داشته باشد.

در این بازی هواداران تیم ملی فوتبال آلمان برای پودولسکی سنگ تمام گذاشتند و به خوبی از ستاره سال های اخیر ژرمن ها تقدیر کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی نزدیک آلمان مقابل انگلیس/وداع باشکوه پودولسکی با تیم ملی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..