تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهاجم نفت تهران از واژگونی خودرو جان سالم به در برد

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت : خودرو ۲۰۶ امیر ارسال مطهری در کیلومتر ۳۰ جاده ایوانکی ـ تهران بدلیل سرعت زیاد از جاده منحرف و واژگون شده است.

علی آقا یحیایی افزود : بررسی های اولیه نشان داد مطهری از ناحیه گردن و کمر مصدوم شده است .

نیروهای امدادی این بازیکن تیم ملی امید و لیگ برتر را بعلت شدت جراحت وارده هم اکنون به بیمارستان پاکدشت منتقل کردند.

مطهری همچنین در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۶ اولین گل ایران را برابر سوریه به ثمر رساند و در بازی آخر هم مقابل چین در دور گروهی گل اول ایران را زد .

شامگاه امشب پدر امیر ارسلان مطهری با تایید خبر تصادف پسرش اظهار کرد: اتومبیل امیر ارسلان در نزدیکی شریف آباد واژگون شد و بلافاصله به بیمارستان اعزام شد و آنجا اقدامات درمانی اولیه برای فیت کردن گردن و کمرش انجام گرفت.

وی افزود: شکر خدا امیر ارسلان مشکل حاد دیگری نداشته و امیدواریم از ناحیه کمر هم که احساس ناراحتی می کند با مشکل حادی مواجه نشده باشد.

مطهری افزود: در حال حاضر بنده کنار اتومبیل هستم و قرار است امیر ارسلان را از بیمارستان زعیم پاکدشت به بیمارستانی در تهران اعزام کنند.

امیر ارسلان مطهری متولد سال ۱۳۷۱ در شهرستان گرمسار است و هم اکنون نیز شاگرد علی دایی در تیم لیگ برتری نفت تهران است.

او گل‌های مهمی برای نفت به ثمر رسانده است که از جمله مهمترین آن می‌توان به گل صعود نفت به مرحله گروهی جام باشگاه‌های آسیا اشاره کرد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهاجم نفت تهران از واژگونی خودرو جان سالم به در برد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..