تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیروهای یمنی ضربه سنگینی به ارتش عربستان وارد کردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العالم، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در عملیاتی منحصر به فرد بر علیه مواضع نظامی سعودی ها در «عسیر» خسارتها و تلفات سنگینی را وارد کردند.

نیروهای یمنی در طی این عملیات به پایگاه «المسیال» و مرکز فرماندهی «علیب» که وابسته به گارد مرزی عربستان در عسیر است، حمله کردند.

بارزترین عملیات نیروهای یمنی طی ساعتهای گذشته در «جیزان» بود، به صورتی که در آن عملیات ۴۰ نظامی سعودی از جمله چند افسر در حمله نیروهای یمنی به پایگاه های نظامی «الدفینیة»، «الکرس»، «القرن»، «قائم زبید» کشته و یا مجروح شدند.

نیروهای یمنی همچنین عملیاتی را نزدیک گذرگاه «الخضراء» در نجران انجام دادند که در این عملیات نیروهای یمنی به پاکسازی کوه های «علیب» مقابل گذرگاه الخضراء پرداختند و در جریان آن شمار قابل توجهی از مزدوران عربستان سعودی کشته شدند. نیروهای یمنی شماری از آنان را نیز به اسارت گرفتند.

یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی هم به وسیله یک فروند موشک «اورگن» پایگاه گارد ملی سعودی را هدف قرار دادند و چندین موشک کاتیوشا نیز به سوی پایگاه پشتیبانی «الشرفه» و اردوگاه «بلیالین» شلیک کردند.

یک فروند موشک "زلزال ۱" نیز به سوی محل استقرار نظامیان سعودی در غرب منطقه «مثعن» شلیک شد. پایگاه نظامی «الخشل» نیز با موشکهای کاتیوشا مورد هدف قرار گرفت.

محل تجمع مزدوران سعودی در کوه «صلب» در استان «نهم» نیز با موشک گراد مورد هدف قرار گرفت که بر اثر آن شماری از مزدوران از پا درآمدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیروهای یمنی ضربه سنگینی به ارتش عربستان وارد کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..