تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برپایی ۳۲ غرفه فروش صنایع‌دستی در محوطه باغ گستان خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا سلیمانی با اشاره به برپایی غرفه های فروش تولیدات صنایع دستی به مناسبت ایام نوروز در محوطه باغ گلستان در قلعه فلک الافلاک گفت: با توجه به جایگاه صنایع دستی در تولید ثروت و اشتغال زایی و در راستای حمایت از هنرمندان و صنعتگران استان، تعداد ۳۲ غرفه در نمایشگاه صنایع دستی باغ گلستان به این هنرمندان اختصاص داده شد تا از این طریق تولیدات خود را در معرض فروش قرار دهند.

وی افزود: بیش از ۵۰ رشته صنایع دستی در سه حوزه صنایع دستی روستایی، عشایری و شهری وجود دارد که هنرمندان این حوزه در رشته های مختلف مانند بافت گلیم، جاجیم، ورشو سازی، تراش سنگ های قیمتی و سایر رشته ها در استان مشغول فعالیت هستند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان یادآور شد: نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی لرستان در ایام نوروز از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب دایر بوده و بازدید کنندگان محترم می توانند از غرفه های مرتبط با صنایع دستی اصیل لرستان که در این نمایشگاه برپاست، دیدن کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برپایی ۳۲ غرفه فروش صنایع‌دستی در محوطه باغ گستان خرم‌آباد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..