تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش نماینده بوکان به توهین به لباس کردی درشبکه دو سیما +تصویر

در پی بی احترامی به لباس کردی در شبکه ٢ سیما، دکتر محمدقسیم عثمانی طی نامه ای از معاون پارلمانی سازمان صدا و سیما خواست این برنامه متوقف و با خاطیان برخورد جدی صورت گیرد.

متن نامه بدین شرح است:

 برادر گرامی جناب آقای دکتر عبدالله زاده

معاون محترم پارلمانی سازمان صدا و سیما

باسلام و احترام ؛ ضمن تبریک سال

 " اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال " خدمت جنابعالی و مجموعه کارکنان و مدیران صدا و سیما، پیرو تماس تلفنی به استحضار می رساند از طریق فضای مجازی اطلاع یافتم  که در یکی از برنامه های شبکه ٢ سیما در جایی از لباس کُردی استفاده شده است که به هیچ وجه منطقی، عقلایی و قابل قبول نیست و این ذهنیت را ایجاد کرده است که در این برنامه از دستمال کردی زنانه استفاده شده و عملاً به لباس کردی توهین شده است که به هیچ وجه قابل قبول نبوده و با سیاست های حاکم بر صدا وسیما که تقویت انسجام ملی و احترام به همه اقوام ایرانی است، به هیچوجه همخوانی ندارد لذا بدینوسیله ضمن اعتراض شدید به این عمل نادرست و نسنجیده، انتظار می رود در اسرع وقت نسبت به تجدید نظر، اصلاح و جبران اقدام  گردد تا نه موجب رنجش مردم انقلابی، فرهیخته و شرافتمند کُرد زبان مان گردد و نه سوژه ای جهت سواستفاده دشمنان نظام فراهم گردد.

خواهشمند است ضمن جلوگیری از ادامه این برنامه شنیع، با خاطیان برخورد شایسته انجام گیرد و بنده را از نتیجه اقدامات انجام شده مطلع فرمایید.

 از بذل توجه و عنایت ویژه ای که می فرمایید کمال امتنان را دارم.

با تشکر

دکتر محمدقسیم عثمانی

نماینده مردم فرهیخته بوکان و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش نماینده بوکان به توهین به لباس کردی درشبکه دو سیما +تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..