تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات دوسرنشین شناور صیادی در آبهای دریای عمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سید حسن ابراهیمی معاون بنادر و دریانوردی افزود: با اعلام خبر یکی از بستگان شناور مضطر در دریا به مرکز جستجو و نجات دریایی جهت کمک به قایق صیادی با دو سرنشین در فاصله ۴۰ مایلی که به علت از کار افتادن موتور شناور و مواج بودن دریا در آبهای دریای عمان سرگردان بود، بلافاصله هماهنگی های لازم توسط تیم عملیات جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادرو دریانوردی چابهار انجام شد.

ابراهیمی  افزود: از همین رو به سرعت شناور ناجی به محل مورد نظر اعزام و پس از یک ساعت عملیات جستجو هر ۲ نفر خدمه و شناور آن ها به سلامت به حوضچه بندر شهید بهشتی چابهار منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه نجات این افراد در ۴۰ مایلی بندر چابهار انجام شد، ادامه داد: افرادی که قصد تفریح در دریا را دارند حتما به مکان های امن شنا و هشدارهای ایمنی که بر روی بیلبوردهای سواحل و سطح شهر نصب شده توجه کافی داشته باشند.

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرکز تجسس و نجات دریایی بندرچابهار با شماره تلفن ۱۵۵۰ با پوشش خدماتی شبانه روزی در ۳۰۰ کیلومتر مرز آبی در کوتاهترین زمان ممکن آماده ارائه خدمات به حادثه دیدگان است .

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات دوسرنشین شناور صیادی در آبهای دریای عمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..