تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توافق نهایی دوساله پرسپولیس با مدافعی که هواداران آرزویش را داشتند

خبرهای خوش ترکاشوند برای هواداران پرسپولیس؛

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  محمدعلی ترکاشوند در مصاحبه نوروزی با باشگاه پرسپولیس ضمن تبریک سال جدید به هواداران و آرزوی سلامتی برای همه گفت: اکثر بازیکنان پرسپولیس برای مدت دو یا سه سال با باشگاه پرسپولیس  قراردادشان را تمدید کردند، اما خبر خوش دیگر اینکه با یک مدافع خیلی خوب به توافق نهایی رسیدیم و  بعد از اتمام بازی‌های امسال نام او را به هواداران اعلام می‌کنیم. این بازیکن یکی از مدافعان خیلی خوب ایران بوده و کسی است که تماشاگران پرسپولیس آرزوی حضورش را در تیم داشتند. توافق دو ساله با این مدافع داشتیم که به زودی نامش را رسانه ای می کنیم. 

ترکاشوند تصریح کرد: اتفاق خوب دیگری که رخ داده است اتوبوس اختصاصی 30 نفره VIP پرسپولیس آماده شده تا مشکلی برای نقل و انتقال بازیکنان نداشته باشیم. طرح زیبایی با جمع‌بندی نظر هواداران روی اتوبوس پیاده شده که سال به سال می‌توان آن را تغییر داد.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس درباره خاطره اش از عید گفت: عیدی 2 تومانی که از پدرم می گرفتم بهترین خاطره ام از عید است.

وی بیان کرد: از تمام تماشاگران پرسپولیس که همواره از تیم حمایت کردند تشکر می‌کنم و امیدوار هستم در بحث کمک‌های نقدی نیز بیشتر از قبل به تیم کمک داشته باشند چون از لحاظ مادی و معنوی نیاز به حمایت هواداران داریم.

وی تصریح کرد: دو سال قبل که با طاهری به پرسپولیس آمدیم، جلسه‌ای با برانکو داشتیم که از او پرسید هدف شما چیست؟ برانکو گفت قهرمانی لیگ را می‌خواهیم که طاهری اعلام کرد این هدف ما نیست و به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا و بازی در جام باشگاه‌های جهان برابر بارسلونا هستیم.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد:  هدف ما قهرمانی در آسیا است که می‌توانیم با آن بهترین هدیه را به هواداران بدهیم.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توافق نهایی دوساله پرسپولیس با مدافعی که هواداران آرزویش را داشتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..