تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویری از گلکسی اس ۸ پلاس در رنگ ارغوانی تیره (Orchid Grey) منتشر شد

در ابتدا این را از من خورده نگیرید چرا که واقعا معادل کاملا درستی از رنگ Orchid Grey پیدا نکردم. Orchid بیشتر به معنای ارغوانی خواهند بود حالا با توجه به تصویری که می‌بینید، این ارغوانی کمی تیره خواهد بود یا شاید در اصل بگوییم خاکستری مایل به ارغوانی و یا در نهایت به قول سینا، بنقش کثیف ! بگذریم مهم این است که تصویری لو رفته و قرار است آن را با هم ببینیم.

تمامی اخبار مربوط به گلکسی اس ۸ در این لینک موجود است:

گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس

تصویر لو رفته را با هم ببینیم:

بر اساس تصویر اصلی باید اینگونه باشد:

از همین اکنون خودمان را برای مشکل این دستگاه که به نظر من همین جذب اثرانگشت است، آماده کنیم زیرا قرار است گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس تنها در دقایق اول بسیار جذاب باشد و بعد از ان به عنوان یک موجود کثیف یاد کنیم! نظر شما چیست؟

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویری از گلکسی اس ۸ پلاس در رنگ ارغوانی تیره (Orchid Grey) منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..