تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشد قابل توجه بازدید از موزه ملی نسبت به سال گذشته

رشد قابل توجه بازدید از موزه ملی نسبت به سال گذشته

مدیرکل موزه ملی ایران گفت: آمار بازدیدکنندگان موزه ملی در سال ۱۳۹۵ نسبت به سال ۱۳۹۴ افزایش چشمگیری داشته، به اندازه ای که با افزایش ۶۴ درصدی روبرو بوده است.

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیـوز، جبرییل نوکنده گفت: آمار بازدیدکنندگان موزه ملی ایران در سال ۱۳۹۵ براساس آمار ثبت شده بازدیدهای موزه ایران باستان جمعا ۲۱۲ هزار و ۴۶ نفر شامل ۶۵ درصد ایرانی (۱۳۸۰۱۸۸ نفر) و ۳۵ درصد غیرایرانی (۷۴۰۲۸ نفر) بوده است که در مقایسه با آمار سال ۱۳۹۴ که جمعا ۱۴۲ هزار و ۳۹۱ نفر شامل ۶۸ درصد ایرانی (۹۷۲۵۸ نفر) و ۳۲ درصد غیرایرانی ( ۴۵۱۳۳ نفر) بود، روند رو به رشدی را نشان می‌دهد.

 

او ادامه داد: تعداد بازدیدکنندگان ایرانی در سال ۱۳۹۵ نسبت به سال قبل ۴۲ درصد و تعداد بازدیدکنندگان غیرایرانی سال ۱۳۹۵ نسبت به سال گذشته ۶۴ درصد افزایش داشته است. در کل، بازدیدکنندگان موزه ملی ایران نسبت به سال گذشته ۴۹ درصد افزایش داشته است.

 

مدیرکل موزه ملی، دلیل  افزایش ۶۴ درصدی بازدیدکنندگان خارجی در موزه ملی ایران را نسبت به سال گذشته امنیت بالای موجود در ایران و رفع تحریم‌ها در سایه برجام دانست.

 

نوکنده، توجه عمومی مردم برای بازدید از موزه ملی ایران را با برگزاری رویدادهای فرهنگی و نمایشگاه‌های موضوعی متعدد مرتبط دانست و گفت: چشم‌انداز پنج برابر بازدیدهای سال ۱۳۹۵ تا پایان برنامه ششم توسعه دست‌یافتنی است./ مهر

 

115

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشد قابل توجه بازدید از موزه ملی نسبت به سال گذشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..