تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتانیاهو: اسرائیل حمله به خاک سوریه را ادامه می‌دهد

سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک؛ بخش مهمترین عناوین:

بنیامین نتانیاهو
نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد اسرائیل حمله به خاک سوریه را برای جلوگیری از ارسال سلاح از سوی ایران به حزب الله لبنان را ادامه خواهد داد.

به گزارش بی‌باک، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اعلام اینکه سیاست ثابتی را دنبال می کند گفت: اجازه نمی دهیم از عمق سوریه، اسرائیل مورد هدف قرار گیرد.

وی در ادامه مدعی شد: اجازه نخواهیم داد محموله های سلاح ایران در اختیار حزب الله لبنان قرار گیرد.

وی در ادامه اظهارت خود ادعا کرد: هر کجا ایران دست به قاچاق سلاح بزند آنرا هدف قرار می دهیم.

لازم به ذکر است چند روز پیش رژیم صهیونیستی به بهانه ممانعت از ارسال سلاح از سوی ایران به حزب الله لبنان عمق سوریه را مورد هدف قرار داد که ارتش سوریه برای اولین باز در شش سال گذشته با گشودن آتش به روی جنگنده های صهیونیستی یک جنگنده را ساقط کرد.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتانیاهو: اسرائیل حمله به خاک سوریه را ادامه می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..