تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




108 شهر و 9 هزار روستای کشور در دولت یازدهم گازرسانی شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبیرجند، سعید مومنی شامگاه چهارشنبه در آیین افتتاح پروژه‌های گازرسانی خراسان جنوبی در بیرجند اظهار داشت: از سال 92 تاکنون در زمینه گازرسانی به شهرها وروستاها اقدامات ارزشمندی در کشور صورت گرفته است.

وی افزود: در مدت 44 سال از بدو تاسیس شرکت گاز در کشور تنها 14 هزار روستا در کشور گازرسانی شده و این در حال است است که از سال 92 تاکنون 9 هزار روستا از نعمت گاز بهره مند شدند.

مدیر گازرسانی شرکت ملی  گاز ایران گفت: در حال حاضر 202 روستای خراسان جنوبی با پوشش 48 درصدی از نعمت گاز برخوردار و از این تعداد 157 روستا در دولت یازدهم گازرسانی شده است.

مومنی افزود: آغاز عملیات خط انتقال گاز سربیشه به نهبندان با 800 میلیارد ریال اعتبار از دیگر پروژه‌های مهم در خراسان جنوبی است.

مدیر گاز رسانی شرکت ملی  گاز ایران گفت: پروژه خط انتقال گاز قاین، اسفدن و حاجی‌آباد با 410 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بیرجند به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه شبکه تغذیه و توزیع گاز شهرهای حاجی‌آباد و اسفدن افتتاح شد گفت: برای اجرای شبکه تغذیه و توزیع گاز شهر حاجی‌آباد و اسفدن به ترتیب 58 و 45 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

مومنی افزود: پروژه گازرسانی به 35 روستای استان خراسان جنوبی با 290 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری  رسید.

مدیر گازرسانی شرکت ملی  گاز ایران گفت: عملیات اجرایی گازرسانی به 55 روستای استان خراسان جنوبی با برآورد اعتبار مورد نیاز 260 میلیارد ریال نیز در این سفر آغاز می‌شود.

وی افزود: عملیات اجرایی گازرسانی به شهر دیهوک از طریق CNG با اعتبار 80 میلیارد ریال آغاز شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «108 شهر و 9 هزار روستای کشور در دولت یازدهم گازرسانی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..