تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلفات تصادفات جاده‌ای در لرستان 36 درصد کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد علی زندی فر شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران از کاهش 36 درصدی تلفات ناشی از تصادفات نوروزی در لرستان خبر داد و اظهار داشت: از 25 اسفندماه تا یکم فروردین 9 نفر در تصادفات جان‌باخته‌اند که تلفات ناشی از تصادفات نوروزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 36 درصد کاهش‌ را نشان می‌دهد.

وی افزود: در این مدت هفت فقره تصادف منجر به فوت در محورهای مواصلاتی لرستان رخ‌داده که در این حوادث 9 نفر کشته شد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته ازنظر تعداد تصادفات 22 درصد و ازنظر تعداد فوتی 36 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان عنوان کرد: علاوه بر این در روزهای آغازین سفرهای نوروزی 34 فقره تصادف منجر به جرح اتفاق افتاده که 47 نفر مجروح در پی داشته است و نسبت به مدت مشابه سال گذشته ازنظر تعداد تصادف 10 درصد رشد را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلفات تصادفات جاده‌ای در لرستان 36 درصد کاهش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..